Yes, mijn eigen RS !!!

Witte76

Forumguru
thx allemaal voor de leuke commentaren. Ga eens stilletjes beginnen met het bestellen van de LED's want op dat gebied is er nog heel wat werk.
 

Witte76

Forumguru
We zijn eraan begonnen.
Vandaag eerste bestelling gedaan, engelse zonneklep voor passagierskant. Want die lelijke stickers hoe ge een kinderstoeltje moet plaatsen steekt te fel af tegen die zwarte hemel. Dadelijk nog wat snuiten voor LED's.
:lezen:
 

Witte76

Forumguru
Gisteren coyote mini gaan halen uit voorzorg. Beheersen is moeilijk met deze auto :tegek:. Nu is alleen de vraag nog waar ik dat ding ga zetten ??? Ofwel over de middenste radiatorroosters of tegen de linkse A-stijl. Bevestigen zal met een proclip van brodit gaan worden omdat ik geen enkel andere optie op het net vind. Iemand andere ideetjes? Laat maar weten :yeah:.
 

Skoda-MAN

Forumguru
coyote mini zal vlug terug verdiend zijn ;).
Dat snap ik niet, het ding kost bijna €200,00 met een houdertje en rondom € 12, 00 in de maand.
Mijn laatste bekeuring voor te snel rijden was in het jaar 2000 en koste 250,00 gulden. Ik heb me toen voorgenomen om niet meer sneller te rijden dan is toegestaan + 3 km/h en dat is tot nu toe gelukt.
Dus heb ik vanaf die tijd tot nu toe € 2208,00 uitgespaard aan abonnement :maakmegek:
 

Witte76

Forumguru
Dat snap ik niet, het ding kost bijna €200,00 met een houdertje en rondom € 12, 00 in de maand.
Mijn laatste bekeuring voor te snel rijden was in het jaar 2000 en koste 250,00 gulden. Ik heb me toen voorgenomen om niet meer sneller te rijden dan is toegestaan + 3 km/h en dat is tot nu toe gelukt.
Dus heb ik vanaf die tijd tot nu toe € 2208,00 uitgespaard aan abonnement :maakmegek:


Dat is juist. Maar het is me meer om het behoud van mijn rijbewijs te doen. Ben het al eens 14 dagen kwijt geweest en dat is de zwaarste straf voor mij
 

Witte76

Forumguru
Mijne hangt op een brodit houder op de linkse A-stijl. In mijn ogen beste plaats.


Heb je die brodithouder via het net gekocht? Link?
Heb je dan ook nog een houder zelf voor de coyote gekocht en die dan gemonteerd op de brodit clip?
 
Bovenaan Onderaan