Xenon lampen zelf vervangen?

BertjeB

Senior Member
@ceid
Zie eerder in het topic, heeft hij een link gegeven. Ik geloof dat je via Ebay Duitsland er wel vanuit kan gaan dat het echte Osrams zijn. Ebay staat namelijk ook niet toe dat er namaak wordt aangeboden, en er zou dan ongetwijfeld geklaagd worden.

Geen namaak op Ebay.....:roflmao:
Ik zou dan eerder naar aantal verkochte stuks kijken icm tevredenheid van de klanten.
 

Michelv.

Forumguru
Op Ebay kan je er van uit gaan dat als de prijs te laag is dat het Nep is, er worden niet zoveel originele verkocht op Ebay. Het is goed zoeken naar originele.
 

ceid

Lid
Vandaar mijn vraag aan degene die besteld heeft; die weet immers wat hij opgestuurd heeft gekregen..nep of echt.
Dus nogmaals welke aanbieder op ebay?

Bedankt Charles
 

Michelv.

Forumguru
Dat is juist het probleem, je kan aan de lampen zelf volgens mij bijna niet zien of het origineel of nep is.

Ik ga er wel vanuit dat als het in een osram doosje zit dat ze echt zijn, in bijna geen enkele advertentie staat dat je ze krijg toegestuurd in originele osram doos dus denk dat je daar ook op selecteren kan.
 

aiva tco adoks

Forumguru
Kleine tip uit eigen ervaring. Spuit wel even wat vet op de houder van de lampunit. Anders krijg je bij de volgende keer de lampunit er met geen mogelijkheid uit. Bij mij zaten de lampen muurvast toen de condensor vervangen moest worden. Had zelf nl daarvoor de stadslichten vervangen.
 

Noord26

Forumguru
Lampen wisselen ging in mijn geval juist zeer gemakkelijk. Wat je met een condensor bedoeld van een lamp is mij onduidelijk. Die zit in je airco-systeem?
 

aiva tco adoks

Forumguru
:joyful: condensor van de airco bedoel ik idd. Deze was lek,lampen eruit, bumper demonteren etc etc.
Het moeilijkste was de lampen loshalen haha
 
Bovenaan Onderaan