Witte dagrij verlichting voor Skoda Superb (geen led)

chim

Lid
Klopt, ik had verwacht dat ze eerst een set cancelaars zouden zenden. als je iets aanbied dan moet je daar achter staan. dat is mijn mening. want ze wilden extra €20 voor, helaas ze hebben niks vermeld bij hen site daarover
 

ertromp

Forumguru
Dat vind ik ook dat die stuk duidelijkheid al op de site had moeten staan over de cancellers.
Ze geven toch duidelijk aan: - NO error code on the display

Dit vind ik wel een misstap van Superskoda en ik had meer coulance verwacht aangezien de prijs voor 2 leds zonder cancellers best hoog is.
 
  • Leuk
Waarderingen: chim

turboturbo

Forumguru
:lezen: 'Helaas' biedt SuperSkoda je juridisch gezien (denk ik dan toch) een deugdelijke uitweg. Als het product niet naar verwachting werkt, heb je recht op het product terug te sturen en je geld terug te krijgen.

Liever had je natuurlijk gehad dat ze voor 20% van hun S2 klandizie gratis cancellers nasturen, maar helaas.... Er staat niet bij de omschrijving: "als het product onverhoopt toch niet naar behoren werkt, zorgen wij voor een oplossing".
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ach je moet blij zijn dat je je geld terugkrijgt
Die hollanders zouden weer een tegoedbon aan je gegeven hebben....

En weerstand die je nodig hebt is en blijft een kleine gok , zoek een winkel die verkoopt en spreek met ze af dat je mag komen testen met zijn assortiment..
 

DeJee

Lid
Heb je led drv of de gewone die mee bij je mistlamp zit? Als het de gewone is moet je naast je hele mistlamp een deel van de onderste grill eruit trekken en dan kan je de gehele lamp eruit duwen en het gewenste lampje vervangen ;)
 
Bovenaan Onderaan