Winterinspectie Skoda vs Audi

hemi24

Forumguru
Vriest het aan de andere kant van de hondsrug blijkbaar net iets eerder..!

Of ik ben te vroeg weg 's ochtends, dat kan natuurlijk ook! :santa:
 

hemi24

Forumguru
Gistermorgen? Omstreeks 20 over 6 vertrokken van Musselkanaal naar Paterswolde en de temp is niet onder de 3°C geweest...
Eergister was het kouder, maar ook toen niet onder de 2°C, ookal had de colega uit De Krim het erover dat z'n vrouw wel had moeten krabben omstreeks half 8..! Dus het kan wel!
 

FredV

Banned
Gistermorgen? Omstreeks 20 over 6 vertrokken van Musselkanaal naar Paterswolde en de temp is niet onder de 3°C geweest...
Eergister was het kouder, maar ook toen niet onder de 2°C, ookal had de colega uit De Krim het erover dat z'n vrouw wel had moeten krabben omstreeks half 8..! Dus het kan wel!
Zeker weten, ik overdrijf niet. En een aantal weken geleden voor t eerst moeten krabben
 

EdK

Forumguru
gister voor werk naar arnhem toegeweest en ik stapte uit de wagen en merkte gewoon dat het kouder was.
Dus tegen klant , man wat ist hier koud ! Kreeg ik te horen en te zien dat het die nacht minus 2 graden was geweest.

Tja dan merk je hier in N-H toch het effect van het warmere ijsselmeer en zeewater !
Want hier nog geen enkele keer hoeven krabben deze periode
 

hemi24

Forumguru
:ot: ik ben geboren met chronisch eczeem, dus ik moet wel vaker krabben... :grin:


Heb net gezien dat we een weekendje weg zijn tijdens de wintercheck...
 

Gieliovd

Forumguru
'Tis op de brommer ook fris hoor vroeg in de morgen, in het duister te werk!

En dan nog die regen....

Tijd voor een wagen! ECHT!
 

EdK

Forumguru
gewoon de positieve kant ervan zien, de ijsblokjes op je vingers kun je weer gebruiken voor in de rum cola, of de whisky on the....

wanneer gaat de luxe weer beginnen ? kachel op tien ramen gesloten en in korte broek in de auto de winter in ?
 
Bovenaan Onderaan