Winterbanden...

Weet iemand dit, als je op zoek gaat naar 2e hands velgen passen dat ook de audi/vw velgen? Ik heb nu lm 205/55/16 met 6.5 J vijfgats. Nieuwkosten deze euro 68,50.
 

rickske

Actief lid
Ja John als deze een steek van 112mm hebben passen ze ook op de oct.2,ik heb er tweedehans gekocht van iemand die een vw passat heeft.
 

rickske

Actief lid
Hallo John de steek is de diameter waarin de 5 bouten staan.

Dus bij een steek van 112mm staan de bouten 56mm van het middelpunt af en als je voor velgen gaat kijken deze best eens opleggen voor je ze koopt voor te kijken of ze goed passen.
 
Als optie meegenomen in de lease, en over 2 weken wordt mijn O2 winterveilig gemaakt met Michelin winterbanden.
De zomer/standaardband is af fabriek een Goodyear, en deze bevalt goed. Heeft iemand ervaring met Michelin's als winterband? /forum/images/graemlins/crazy.gif
 
Ik heb een aantal jaren Michelins gehad onder mijn Citroen en die deden het uitstekend. Ik heb ook winterbanden meegeleased en krijg ook Michelins. Uit testen blijkt dat deze tamelijk geruisloos zijn. Dat kan wel eens beter zijn dan die Bridgestone die er nu oner zitten.
 
Bovenaan Onderaan