Wie heeft er een lade onder de stoel?

BramBam

Forumguru
Om het onderwerp even nieuw leven in te blazen. Ik heb wel een lade onder de (niet-elektrische) bijrijderstoel. Style Business MY2019.
 

portefam

Actief lid
Ik ook onder passagiersstoel(niet elektrisch), Style MY2019. Vorige week opgehaald.
 
Laatst bewerkt:

Base77

Senior Member
De lade onder de bijrijderstoel is volgens Pon “al lang niet meer te verkrijgen”. Toen mijn kodiaq binnen was en ik zag dat er geen lade in zat heb ik dit aangekaart bij de dealer. Na wat heen en weer ge-e-mail kreeg ik onderstaand antwoord (had ook wat dms problemen)


Driving mode select is niet de personalisatie functie waar de klant/dealer over spreekt.

Hiervoor dient de personalisatie functie bijbesteld te worden. Drive mode select maakt zoals de naam al aangeeft het mogelijk om verschillende "driving modes" te selecteren, dus Eco / Sport / etc.

De personalisatie functie is een uitbreiding op driving mode select waarbij inderdaad bepaalde instellingen van het infotainment gekoppeld kunnen worden.

Dit staat niet duidelijk vermeld in de brochure, dit wordt aangepast.


Vwb het opbergvak onder de passagiersstoel, deze is niet meer leverbaar. Dit is lange tijd terug al komen te vervallen.

Ook hier geldt dat dit niet juist vermeld staat in de brochure, deze is in de tussentijd (nog) niet geupdate.


Ik hoop dat je hiermee verder kan. Indien dit niet het geval is hoor ik het graag.



Met vriendelijke groet,

Nicole

ŠKODA Logistiek

................................................................................................................
Pon Mobiel
Zuiderinslag 2 • 3833 BP Leusden •
Postbus 72
• 3800 HD Amersfoort • Nederland •
I www.skoda.nlKvK nr. 31038

Ik ook, vandaag mijn Kodiaq opgehaald, ook lade onder niet elektrische bijrijderstoel.


Thanks allen. Net maar even een mail naar de dealer gestuurd hoe dit nu toch mogelijk is. Ben benieuwd wat hij en Pon gaan zeggen.
 

Kweetnie

Senior Member
Hier ook een Kodiaq SB MY2019 (prod wk37) met een lade onder de hand verstelbare bijrijderstoel.
 

Base77

Senior Member
Thanks allen. Net maar even een mail naar de dealer gestuurd hoe dit nu toch mogelijk is. Ben benieuwd wat hij en Pon gaan zeggen.

En zoals verwacht een vaag antwoord van pon dat dit onverwachts tijdelijk mogelijk was maar nu toch weer niet en dat het achteraf ook niet mogelijk is bla bla bla...

Ze zoeken het maar uit. Wat een ongelofelijk bijzonder arrogant bedrijf dat het zo denkt om te gaan met klanten.
 

arjenhiemstra

Nieuw lid
Ik heb nav de bestelnummers eerder in dit topic (bedankt!) een lade besteld en vanavond geplaatst.
De stoelen hoeven er niet uit!

Voor diegenen die het nog willen doen, monteren gaat als volgt:
- De plastic kap aan de zijkant van de stoel moet los: er zit 1 schroef aan de voor/onderkant op een beugel, die schroef je los. De hendel van het omhoog/omlaag mechanisme schuif je er af (zit een nokje aan de achterkant die je daarvoor in moet drukken, daarna kan je de hendel richting stuur eraf schuiven). De draaiknop van de leuning hoek verstelling trek je er af. Vervolgens kan je de plastic kap wat van de stoel af bewegen.

- De achterkant van het lade frame bestaat uit twee ‘pootjes’ die je in slots (net achter de dikkere beugel, slecht zichtbaar) kan schuiven onder de stoel in het metalen frame, vervolgens kantel je het ladeframe omhoog en trek je de beugel waar het plastic zijpaneel op vast zat wat naar buiten (kracht zetten!) zodat het lade frame er langs kan en op de beugel kan klikken.
- 1 Parker schroefje er in en de losgehaalde plastic kap in het lade frame klikken en onderdelen weer terug plaatsen.
- Lade er in schuiven en klaar.
15 min werk ongeveer

Hoop dat het duidelijk is en dat iemand er wat aan heeft!
 
Bovenaan Onderaan