Welkoms 3d verlichting deuren inbouwen

EdK

Forumguru
Tsjonge jonge wat een goedkope bende dan.
Veel geld vragen en geen manual erbij..

Wel de bestaande lampies zitten geklemd en als je je nagels ff laat groeien dan duw je die achter de rand van de lamp en trek je deze er met beleid uit.

Hierna wel weer je nagels knippen natuurlijk, want anders zie je er onverzorgd uit...
 
  • Leuk
Waarderingen: TL@

EdK

Forumguru
Geen manual bij de camera..!
Knopje on of indrukken en daarna knopje foto maken indrukken.
Camera wel op te fotograferen object richten en kapje voor lens weghalen.....:deuk::deuk::dankje:
 

bobbl

Forumguru
19 Sept besteld en nu al thuis bezorgd!!
En idd plug en play bij de SuperB!
Leuke gadget.
Vanaaf ff foto maken......
 

EdK

Forumguru
Nu alleen nog het logo een 45 graden tegen de klok indraaien...staat het net ff knapper voor degene die instapt.
 

fiestaman

Forumguru
En toch nog een foto voor het weekend :thumbsup:

9IwurH.jpg
 

kansberg

Forumguru
Heel mooi hoor, die logo's in de complete units. Mooier en scherper dan 'losse' projectorlampjes. Bestel ze ook nog wel een keer denk ik, als ik zo de resultaten zie hier maakt mij dat toch wel een klein beetje jaloers. Maar heb voorlopig even een 'budgetbeperking' gezet op gadgets voor de Superb. Dus dat wordt volgende week vrees ik :D.
 

andrehj

Forumguru
Mocht iemand nog zo'n setje zoeken voor z'n S2: Ik heb hier een leuke set (4 stuks) te koop staan (gaan weg omdat ze bij mij storen op de DAB-ontvanger, maar aangezien de meeste mensen met een S2 geen DAB-ontvanger hebben vinden deze mooie lampen vast wel een nieuw baasje. :jaja:
 
Bovenaan Onderaan