Welkoms 3d verlichting deuren inbouwen

EdK

Forumguru
Ach en met beide wagens kom je van A naar B alleen jij houd meer geld in je zak voor andere leuke dingen....
simply clever
 

eeneen

Lid
Als hij clever was geweest had ie een Sup L&K gekozen natuurlijj. Veel ruimte, lekker luxe, de juiste logo's als ie de deur opendoet en jij kan dan makkelijk achterin zitten @kansberg hahahha
 

CDK

Forumguru
@eeneen : Ja, dat bedoel ik. Mijn logo word veel groter geprojecteerd maar daarmee ook vager.
Misschien sta je hoog op de poten? Hoe hoger je auto staat hoe groter en vager het logo zal zijn, aan de trottoir kant zal het er strakker uitzien als aan de straatkant
 

kansberg

Forumguru
eeneen schreef:

Als hij clever was geweest had ie een Sup L&K gekozen natuurlijj. Veel ruimte, lekker luxe, de juiste logo's als ie de deur opendoet en jij kan dan makkelijk achterin zitten @kansberg hahahha

Dat was een optie geweest natuurlijk...maar een Jaguar is een Jaguar en ik kan me zijn passie wel voorstellen, eerlijk gezwegen en gesproken onder ons zou ik, indien de pecunia aanwezig zou zijn, ook voor een Jag gaan, het heeft ingetogen klasse en stijl, veel meer dan Audi, BMW of Mercedes.

Maar.... een Superb heeft ook klasse en stijl, en omdat het een Skoda is en blijft, ook ingetogen gelukkig. :pieker:
 

fiestaman

Forumguru
Vandaag zijn ze binnen gekomen
2As7Nr.jpg


n9zcBO.jpg


Nu nog inbouwen. Ikzelf ben niet handig in die dingen, dus vertel maar hoe en wat :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

kansberg

Forumguru
Inbouwen is echt kinderspel. Lampjes uitnemen gaat het simpelste met een plat schroevendraaiertje. Wel met beleid en wijsheid natuurlijk en vervolgens stekker uitnemen uit het bestaande lampje en draden doorverbinden met bijv. een 'schotch' blokje. Wellicht kun je de draadjes direct in het connectortje steken als ze gesoldeerd zijn aan de uiteinden en het geheel met isolatietape inwikkelen.

Let wel op de + en de - :jaja:
 
Bovenaan Onderaan