Welkoms 3d verlichting deuren inbouwen

eeneen

Lid
Dit weekend in Nuenen bij een paar van de leden gezien dat ze het Skoda-logo in de zogenaamde WH verlichting hebben zitten in de deuren.
Erg leuk om te zien natuurlijk. Vanmorgen maar eens op zoek gegaan op het grote internet en al direct wat hits te pakken waaronder bijvoorbeeld deze http://www.car-and-tuning.nl/index....n=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1&Itemid=26

Is dit makkelijk zelf te doen of moet er daadwerkelijk wat geboord gaan worden en dergelijke? Niet dat dat een probleem is maar wel fijn om te weten voordat we de deuren vernaggelen :tongue:
 

newwolf84

Forumguru
Ben zelf niet in het bezit van een Skoda maar als ik die link bekijk en daarna de foto's zou je zeggen dat er toch geboord moet worden aangezien er een boortje( gatenzaagje ) bij geleverd wordt.

Maar misschien zit er er wel een rubber dopje ergens wat er uit gehaald kan worden om deze lampjes er in te plaatsen.
 

fiestaman

Forumguru
Ik heb er net besteld waar corné zijn heeft besteld op eBay, ben ook eens benieuwd hoe het werkt om in te bouwen
 

EdK

Forumguru
als ik op foto's kijk bij leverancier dan word er een kleine gatenzaag meegeleverd met centreerboor om het juiste gat te kunnen boren om die gadget te kunnen plaatsen.

Dus wat kun je nog verpesten aan je deurpanelen als je van te voren de juiste positie bepaald bij één deur ?
 
Heb ze ook in mijn O1 zitten, via Ebay besteld. Enige wat ik moest doen was aan de projectoren andere stekkers zetten (zelf gemaakt) om zo de originele aansluiting in de deur van het lampje te behouden. Zo kan ik altijd terug naar hoe het was. Is verder plug en play, behoeft niet geboord te worden. Tenzij je echt alleen een projector hebt besteld zonder dat deze in een huis gemonteerd zit, dan zal je idd onder in je portier moeten boren. In mijn topic op pagina 8 staan foto's zoals ze bij mij zitten.

http://www.skodaforum.nl/forum/i/mijn-eerste-skoda.19061/page-8

S6 :thumbsup:
 

Pendragon

Forumguru
Die Corné is ook altijd zo snel ;) De superb heeft het geluk dat het lampje in de deur al onderaan zit, die van ons vervangt de originele. Je bent dan wel het rode in de deur kwijt, dit is wit. Er zijn geen connectors, kwestie van twee draadjes in het bestaande stekkertjes in de deur prikken. Ze klemmen goed. Ik krijg veel positief commentaar van mensen die het zien. Erg leuk en zo simpel. Andere Skoda types zullen zeker moeten boren om het logo naar beneden te laten schijnen. Je zult dan ook de bestaande bekabeling af moeten tappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fiestaman

Forumguru
Gisteren besteld, vandaag reeds verzonden. Benieuwd hoelang het duurt vanuit China.
Besteld van corné zen link.
 

eeneen

Lid
Ben ook benieuwd hoelang het gaat duren. Gisteren inderdaad ook besteld dus nu afwachten. Thnx voor de links!! :tongue:
 

CDK

Forumguru
@fiestaman, de gesoldeerde draadjes prik je zo in de bestaande stekker uit je deurpanelen erbij, een kind kan de was doen ;) Niet schrikken als de verlichting uitvalt als je aan het klooien bent, want 1 x contact aan en uit en de boel is gereset en werkt weer :)
 
Bovenaan Onderaan