Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

Heb bij aanschaf van de Fabia II GL de Gigaro 17" velgen er onder laten zetten. Ze hebben bij de dealer de achter trommels even netjes zwart gemaakt (was stanaard grijs). Auto is verder "clean" dus geen stickers en aanduidingen. Staat erg mooi. geeft meer body aan de auto. (zie avatar links)

Ben er erg content mee.
 

Noord26

Forumguru
Ik heb ASA gt 2 Matt-zwarte velgen eronder liggen in de maat 8x17 ET 35



image-3.jpg

Ze zijn je vering vergeten onder je Faabje hoor!
 

Faabtsi

Actief lid
@noord26: de vering zit er wel degelijk onder haha, hij was geleverd met sportonderstel mer dat was nog veel en veel te hoog. Dit is vele malen beter ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Faabtsi

Actief lid
Das inderdaad een feit, anders reden we allemaal in de zelfde auto met de zelfde kleur en dergelijken haha
 

dirkie996

Forumguru
@Faabtsi: Hoe neem jij in godsnaam een verkeersdrempel of opritje?Of heb je soms skateboardwieltjes tegen het chassis geplakt? :pieker:
 

Faabtsi

Actief lid
Ik heb met geen enkele drempel nog oprit problemen, de auto ligt al 1.5 jaar zo laag en heb nog nooit m'n bumpers of zoiets maar geraakt! Ook hoef ik nergens schuin overheen te rijden. Op de foto lijkt de auto lager te liggen dan dat het in werkelijkheid is!

Gr. Rob
 
Ik heb onder mijn combi 16" mak iguan velgen liggen. Mooie 10-spaaks onder een station, want vond die standaard 5-spaak zooo lelijk
 

DefCars

Nieuw lid
Heb vorige week 16" AEZ valencia dark erop laten zetten omdat ik de 15" toch iets aan de kleine kant vond. Ik wil absoluut geen johnny-bak er van maken, maar wil wel graag een auto die een beetje leuk uitziet.
Ik heb tevens de grille zwart gemaakt (met PlastiDip).

Wat vinden jullie?

9517558304_52f414c05d.jpg
 

DefCars

Nieuw lid
Ja zou wel willen verlagen, maar ben bang dat ik dan te veel comfort verlies, hij rijdt nu wel erg lekker. Jammer dat de Fabia van zichzelf al hoog op de poten staat en ook al een hoog model is qua 'design'. Dubbel op hoog dus.

Misschien toch maar Eibach verlagingsveren overwegen..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

boei

Lid
Na aanschaf heb ik voor de zomer Gigaro 17" velgen er onder, omdat de standaard velgen door de vorige eigenaar mishandeld waren.
 

Dennis78

Forumguru
Bij mij liggen er nu 6,5J x 16” Comet met Continentalband (type??) 205/45 R16 banden, zwart design onder.
pic_5J0071494B.jpg


Zou ooit nog wel eens een setje 17" eronder willen hebben. Antraciet of zwart zoals onderstaande. Denk dat dat wel leuk smoelt. Alleen zijn ze nogal prijzig :(
OZ%20ULTRALEGGERA.png
 
Bovenaan Onderaan