Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

Faabtsi

Actief lid
Zo omdat de winter voor de deurstaat ook nog maar eens een fotoke van platmans op de wintersloffkes haha

0C0478D1-71A3-47F1-A4B5-F7CBF5D88F5F-3946-000007854104800F_zps2040f4dd.jpg


Dat de zomer maar snel gaat komen want heb liever de 17ers eronder maarja veiligheid voor alles he :)
 

Faabtsi

Actief lid
Joa dat klopt ja :) als de weermannetjes gelijk hebben dan gaat het rap kouder worden! En we krijgen veel regen enzo en dan heb ik liever al m'n winterbandjes eronder ;)
 

Twan

Nieuw lid
Ik rij zakelijk in een Fabia II Combi 1.2 TDI Greenline Business, met BBS Le Mans replica's i.c.m. 35mm verlaging. Volgens mij kunnen dat er weinig zeggen met een auto van de zaak :-) Hij is alleen niet helemaal schoon op de foto...
 

Bijlagen

  • ih2d.jpg
    ih2d.jpg
    354,7 KB · Weergaven: 60
  • xiqb.jpg
    xiqb.jpg
    466,1 KB · Weergaven: 65
Laatst bewerkt:

Vlaar032

Senior Member
Lol @Twan dat zijn wel ernstig gave velgjes! Die van mij gaat de 28e okt op de winterbandjes gewoon stalen velgen, wieldoppies en 14" ET waarde 43. Zoals 't fotootje. Vreemd trouwens, de ET waarde op de huidige velg is 37 dus die staan dan iets meer naar buiten. Maar als ik op sites kijk voor de ET waarde van een Fabia zeggen ze allemaal 43. Dat kost me in totaal gewoon 1,2 cm spoorbreedte.

Misschien val ik dan wel om...:D
 

Dennis78

Forumguru
Welke banden hebben jullie er trouwens onder liggen?

Mijne Continental Conti Premium Contact 2 - 205/45/R16 83W (standaardmaat trouwens?? Zie namelijk ook regelmatig 205/55/R16 voorbij komen. )
 

piair1982

Forumguru
Bridgestone turanza er300 205/45R16. Elba lm originele Škoda velgen.
lawaaierige banden maar slijtvast.

Winter semperit speedgrip 2 185/60R15. Op staal met frisbees.
 

Ridley

Forumguru
Enorm aan het twijfelen:
- nieuwe auto (Rapid)
- of nog even blijven en dan ergens vd zomer een nieuw setje eronder. Heb deze op het oog (en zouden ook op de Rapid passen volgens mij)

gu9a9y6y.jpg


Vinden jullie het wat? Dan in 17 inch met 215-40-17 eromheen gevouwen.

7,5 J en ET 35 ben wel benieuwd of dat past icm mijn verlaging.
 

CDK

Forumguru
Dat is een moeilijke vraag..., die velgen zijn wel ok, best wel netjes eigenlijk...., zouden ook onder een Rapid niet misstaan, als je budget groot genoeg is én ook nog genoeg overhoud ná aanschaf, zou ik uiteraard voor een nieuwe Rapid mét een leuk setje velgen gaan :D
 

Ridley

Forumguru
Iemand moet die crisis toch te lijf gaan? ;) is het niet met nieuwe velgen, dan maar met een nieuwe auto!

Het is meer de overweging, omdat hier pas 22.000 km op de teller staan dat ik serieus twijfel om niet nog even door te rijden.
 

jeroen123

Nieuw lid
Dag allen,

ben opzoek naar wat grotere velgen voor Skoda Fabia 2 Combi uit 2008.
welke maximale band hoogte is mogelijk voor deze Fabia?
momenteel zitten er 14 inch, 185/60R14, zouden er 205/55R16 banden onder kunnen?
of is 16inch sowieso te groot voor deze auto en ziet 15inch er mooier uit

Alvast bedankt,

Groet Jeroen
 
Bovenaan Onderaan