Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

Hetzer

Forumguru
dit idee

fuwd1z.jpg


en stoepranden moet je sowieso ontwijken ;)
 

djmshell

Senior Member
Persoonlijk vind ik de Duitse stijl niet mooi staan. Lijkt me ook niet echt gezond voor de band.
Maar goed ieder zijn eigen smaak toch......

Morgen gaan bij mij de zomer sloffen er weer onder. ;) foto volgt

Update: vandaag helaas niet toegekomen aan wisselen van de sloffen.
Mijn baas kwam er tussen (zieken) ds moeten uitstellen
 
Gelukkig kom ik niet bij stoepranden, zowiezo moet je niet op stoepen rijden!! met wat van auto band of velg. Werk zelf in de bandenwereld en 205 op 9 j past prima. slijtage zal niet anders zijn dan met een andere velg of zo.
Wil gewoon een beetje de oudelook creeren, en laag. destijds een golf 3 variant gehad en daarna een polo variant en ook die rond de 7 cm verlaagd, nu wil ik de skoda maximaal 4 tot 5 cm doen, blijft er nog beetje comfort over:)
Velgen zijn ondertussen besteld banden ook kw schroefset ook dus binnenkort maken we foto's
 
set is besteld ondertussen, 7.5 j voor et 38 en achter 9 j et20. 205/45r16 voor en 215/40 16 achter. + schroefset van kw.
Momenteel druk met de zomerwissels op me werk maar zal turssentijds wel foto's maken van de fabia.
 

djmshell

Senior Member
Zo vandaag dan eindelijk tijd om de zomerschoenen weer onder de fabia te leggen. En moet zeggen smoelt toch net iets beter. :smiley29:
20120328_141514.jpg 20120328_164311.jpg
 
Ik heb op mijn Scout voor de zomer 16" Arktos velgen en voor de winter 15" Antares
Voordeel van de Antares velgen vind ik dat deze in de winter, met pekel, makkelijk schoon te houden zijn
 

dcd

Nieuw lid
andere velgen

Ik heb een fabia combi type style 1.2 tsi 63 kw van 2012 zou graag grotere wielen er onder hebben dat de gaten tussen band en wielkast kleiner worden.
Welke zouden hier onder passen en maakt dat nog iets uit met de snelheid dan??had zelf 17 inch in gedachte

Vrgr dcd
 

Jasper02

Banned
Ik heb een fabia combi type style 1.2 tsi 63 kw van 2012 zou graag grotere wielen er onder hebben dat de gaten tussen band en wielkast kleiner worden.
Welke zouden hier onder passen en maakt dat nog iets uit met de snelheid dan??had zelf 17 inch in gedachte

Vrgr dcd

Je kan er rustig die maat onder leggen. Ik meen een keer gezien te hebben dat je die zelf bij de dealer kan bestellen voor eronder. Vaak doe je grotere velgen en dan wat dunnere banden.. Voor de omtrek.. Dus je gat tussen band en wielkast veranderd niet.
 

Fabia

† In Memoriam
Dat is een veel gemaakte gedachtefout. De totale maat van de wielen verandert niet. Alleen wordt de band zelf steeds platter en de velg groter.
 
Bovenaan Onderaan