Welke stoelen in de Kodiaq

Canon-Eye

Forumguru
Ik vind het wel erg mooi in ieder geval!
Vond ik ook, toen ik mijn F2C Elegance met alles erop en eraan de showroom mocht uitrijden - fenruari 2002. En nog steeds, als ik naar deze foto's kijk. Maarrr...
Een jaar of 4 later stonden die stoelhoezen in de Lidl-folder en dat bleek toen toch echt een hele verbetering... :bloos:
 

wleijten

Nieuw lid
Beste allen,
Ik ben van plan om de style zwarte stoffe bekleding te nemen. Kan op internet en bij de dealer maar weinig plaatjes vinden. Weet iemand of heeft iemand hier goede foto's van? Dank voor de moeite!
 

Bakboord1

Forumguru
De demo in Veldhoven heeft half leder/alcantara. Echt heel mooi en een stuk mooier irl dan de foto's hierboven doen vermoeden.
 

Bakkertje

Forumguru
Bij Hegeman in Nijmegen staat ook een kodiaq met leer / alcantara, echt heel erg mooi als je het mij vraagt.
Heb het nu in mijn Passat ook en dat bevalt echt prima.

Leer / alcantara is op de style (de niet business) te configureren niet op de business modellen, daar kun je weer voor volledig leer kiezen
 

BramBam

Forumguru
Leer / alcantara is op de style (de niet business) te configureren niet op de business modellen, daar kun je weer voor volledig leer kiezen

Leer/alcantara was voorheen op de business modellen ook leverbaar. Ze hebben deze optie (tijdelijk) van de lijst afgehaald i.v.m. de grote vraag naar deze optie (dat is mij verteld door 2 verschillende dealers). Zou het zelf ook graag willen op mijn nieuwe leaseauto (heb het nu ook in mijn Leon en het bevalt erg goed). Heb nu aan de LM/Dealer gevraagd wat het kost om dit achteraf te doen.
 

BramBam

Forumguru
Toevallig vandaag LM gesproken. Zij kunnen het voor € 1500,- (laten) doen. Dealer gaf aan dat het minimaal € 2000,- zou kosten.
 

kocur

Lid
61466-43d8b6ca7b8cb3acc01b5eab0b945442.jpg



Ziet er zeker goed uit krijg deze bekleding ook in een laser wit kodiaq .
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan