Welke stoelen in de Kodiaq

CDK

Forumguru
Die zijn zeker gaaf zeg! Zal er dan toch een RS versie komen? Of zullen deze optioneel leverbaar worden op alle modellen? Ik ben fan!
 

Triple4

Actief lid
Die Alcantara steken toch gewoon standaard in de komende Sportline versie, als je kan wachten tot juni 2018 is mij gezegd bij de dealer :(
Ik wou die ook maar tegen een aanvaardbare leveringstermijn en dat is het niet dus
 

CDK

Forumguru
Ik wacht het allemaal geduldig af @Triple4, maar inderdaad door die mooie stoelen zal ik een levertijd hebben van om en nabij 9 maanden :jaja:
 
Ik heb beige stof besteld voor de style business. Heeft iemand daar plaatjes van gezien? De zwarte variant kom je hier en daar op foto's nog wel tegen, maar de beige ....
 

maik1

Forumguru
@tijnonline :

$_57.jpg


$_57.jpg


$_57.jpg
$_57.jpg
 

Triple4

Actief lid
dit benadert de sportline dus nog wat meer. Beetje jaloers van jouw zetels @Taxichauffeur maar mij had men gezegd wachten tot juni 2018 anders. Alleen niet gedacht dat de sportzetels ook vroeger konden los vd versie dan - enfin niets aan te doen we hebben er nu toch reeds bijna net 1 maand van genoten maar niet te veel foto's meer plaatsen van die sportzetels. :banghead:
 
Bovenaan Onderaan