Welke stoelen in de Kodiaq

YDH

Lid
Doen goeie zaken daar bij vd udenhout... jongens hoeven niet veel te doen... als ''werrum'' broodjes... de mijne (2tsi met toeterkes en bellen) alweer een maand geleden in bestelling gezet daar... hopelijk karren in Q1...
Puur uit intersse: Zit er verder nog verschil in de sportstoelen dan de 'normale'... buiten dat ze er iets anders uitzien en aan het bovenlijf wellicht anders steun geven???? Ik heb venti-stoelen besteld... vond ik dan wel weer mooi...
 

Taxichauffeur

Senior Member
@YDH ik ben toen naar de Autosalon van Brussel gereden om te 'proefzitten' en vond de sportstoelen betere ondersteuning geven in mijn bovenrug/schouders. Plus, het ziet er gewoon gruwelijk stoer uit. Het oog wil ook wat met 100.000 kilometer / jaar :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Biersmurf

Nieuw lid
Ik krijg hem binnen in Oktober met de sportstoelen wat blijkbaar de vertragende factor was ,de foto's zien er echt stoer uit en ik hoop dat ze net zo zitten als ze er uit zien
 

Biersmurf

Nieuw lid
Foto' s zeker welkom als jullie hem met sportstoelen hebben :dankje:( niet dat ik het nu nog kan veranderen mocht het mij niet bevallen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Biersmurf

Nieuw lid
Ik dacht dat dat foto's zijn van de Kodiaq Sportline ( verwacht geen verschil maar je weer maar nooit in de auto ) branche ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
Heel mooi, zo nieuw.
Maar ik denk dan wel: hoe ga je dat netjes houden?

Ik had ooit een Fabia 1 combi met vergelijkbare kleurstelling, met dien verstande dat alles wat bi jou licht is, in die Fabia lichtbeige stof was. Ook bijzonder chique zolang het mooi schoon was - maar het is een hele opgaaf om het zo te houden.
Het is mij in elk geval niet gelukt, na een jaar of 4 heb ik van narigheid een setje stoelhoezen bij de Lidl gehaald (:tongue:) om de voorstoelen te fatsoeneren. Ik had simpelweg geen tijd voor een wekelijkse tapijtschuimbehandeling (en daar ook geen zin in trouwens).
Ben in mijn volgende auto's dus altijd voor zo donker mogelijke bekleding gegaan...
 

907

Senior Member
Bedankt tijnonline voor de foto's!!!

Ik heb 3 maanden geleden de bestelling (style beige) geplaatst en nu in mijn vakantie aan het zoeken hoe dat er ook alweer uitzag. Bij deze dus gevonden. :-)

Zelf heb ik een nieuwe Fabia1 met licht blauwe bekleding gehad die vies werd van morsen met schoon(!) water. Vuil werd door het water opgelost en in kringen weer afgezet. :((
Na mijn huidige git zwarte Mazda bekleding ben ik wel weer toe aan iets anders dan diep zwart. Doorslag voor beige is dat de stoel wangen donkerder zijn en het beige niet effen maar met een werkje. Vuil zal dus minder snel opvallen. Daarnaast zie ik op mijn zwarte stoelen ook allerlei (lichte) vervuiling.

Mijn vorige Mazda had zwart leren bekleding, op de achterbank was daar zonnebrandcreme ingetrokken, dat is er nooit meer uitgegaan. Voor mij heeft dus elke keuze zijn voor- en nadelen.
 

Bakkertje

Forumguru
@Canon-Eye Ik ben ook heel benieuwd hoe dit schoon te houden is. Van de andere kant vind ik het zo op de foto's al wat grijziger aandoen dan wat je voorheen in de auto's met lichte bekleding zag. Dus wellicht valt het allemaal mee?
Ik vind het wel erg mooi in ieder geval!
 
Bovenaan Onderaan