Welke ET heb ik nou?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleyJD

Banned
Is dat zo? Heb er nog niks over gehoord. Heb net nog met de dealer zitten mailen over de velgen. Heb je een bron????
 

Noord26

Forumguru
Ja je boekje..

Maar denk eens logisch na: stel je doet er wielen onder die 2 keer zo groot zijn, zou dat knopje dan er tegen helpen en ook je kilometerteller het nog juist doen?
 

WesleyJD

Banned
In het boekje staat nergens dat de RS al te bestellen is. :xyxthumbs:

Dealer gaf aan dat het wel kon dmv het knopje. Zelf geen kaas van gegeten.
 

Noord26

Forumguru
Natuurlijk staat er in je boekje niet dat de RS O3 te bestellen is, het is geen reclame-folder. Had het over 'die knop', wat hij doet en waar hij voor dient. Die is niet bedoeld om een verkeerde bandenmaat op te heffen op je kilometerteller.

Zullen we het weer over ET gaan houden in dit topic?

Google anders op de term: 'te grote wielomtrek auto'. Dat ga je doen als je voor 225/40R19 gaat. Je mag voor de APK maximaal 5% afwijken van de originele waarde. Met die maat kom je op 4% uit. Zou dus wel kunnen, maar je teller geeft 4% te weinig aan.

Zoiets: http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm
 

CDK

Forumguru
@ WesleyJD, je kan met een gerust hart 225/35/19 monteren zonder enig probleem, je kilometerteller geeftt nog steeds een te hoge snelheid aan en dat deed hij ook al met de originele wielen, alleen is het verschil kleiner geworden, 103km op de teller is 100km op de gps.

greetz Corné
 

Noord26

Forumguru
Je gaat weer offtopic. Ik ga ook zeker voor de RS. Maar moet eerst weten hoe die gaat worden.

Het kan aan mij liggen, maar als je ergens ZEKER voor gaat hoe je toch ook niet te wachten hoe hij er uit ziet? Je spreekt jezelf in 1 zin tegen. Geen enkele RS is tot nu toe tegen gevallen die uit de fabriek kwam rollen. ;)

Heb je al een idee welke velgen je wilt?
 

WesleyJD

Banned
Als de RS er goed uitziet ga ik er zeker voor ja. Als die me tegenvalt dan niet.

Ja weet al voor welke velgen ik ga ja.

P.s je stelt zelf voor om on topic te blijven en je wijkt zelf elke keer af.
 

Der Einser

Forumguru
Als de RS er goed uitziet ga ik er zeker voor ja. Als die me tegenvalt dan niet.

Ja weet al voor welke velgen ik ga ja.

P.s je stelt zelf voor om on topic te blijven en je wijkt zelf elke keer af.

Bedoel je nou velgen voor je huidige of toekomstige auto?
Welke velgen zijn het?
Ik ben benieuwd.
 

WesleyJD

Banned
Als het weer te heet onder je voetjes wordt ga je weer vervelend doen he......... Reageer gewoon is normaal joh

Wat word me te heet? Die irritante mailtjes van jou? Nee hoor, kan erom lachen.

Noord26 stelt zelf de vraag om ontopic te blijven en in elke daarop volgende post komt die met iets anders. Heb hem al 100x verteld dat de RS niet te bestellen is.

Maar.. antwoord heb ik al gekregen van Corne, ET waarde is me compleet duidelijk nu. Have fun!
 

Noord26

Forumguru
Wat een gastvrijheid op het forum. Dit zie ik totaal niet graag. Wat heb ik gemist? Off-topic, ja- zeker. Maar wat gaat er hier achter schuil? Mailtjes? WTF?
 

eddiea

Forumguru
Meneer wilde mijn stuur kopen noord26 en daarop heb ik hem verteld dat ik die zeker niet aan hem wilde verkopen. Heb ik zo mijn redenen voor. Ging hij me meer geld bieden en vertellen dat ik dat geld wel kon gebruiken voor mijn nieuwe auto. Dat zijn de mailtjes en het klopt dat ik in de pm niet vriendelijk ben geweest.
 

Noord26

Forumguru
Ok een beetje opheldering, vanuit 1 kant.. Maar onderaan de streep vind ik elk raakvlak hierover niet op een forum thuis horen, waar iedereen toch streeft naar een fijne samenwerking en delen van mooie ervaringen. Aan dat laatste draag ik graag een steentje bij. Off-topic, zeker! Daarom mijn laatste post in dit topic als het niet om ET-waardes gaat.
 

s-line

Forumguru
Ik snap het hele topic niet,op elke velgen site staat welke et waarde er onder een superb kan zonder problemen. En als je daar erg van afwijkt heb je zeker kans dat het gaat aanlopen. Maar om daar nu 6 pagina's over te kletsen is wel wat lang.
En ik denk dat topic starter toch niets aanschaft, dus vanwaar al deze ophef.
Mvrg.michiel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan