Welke dempers/veren zouden jullie onder je S2 monteren?

Nieuwe dempers/veren, wat geniet jou voorkeur?

  • Veren/dempers? Alleen bumpstops zijn ruim voldoende!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

s-line

Forumguru
Mijn keuze zou zijn Kw1 / Weitec hicon gt en of Ap-X!
Ik zie namelijk echt de meerwaarde van streetcomfort er niet van in!:pieker:
 

Noord26

Forumguru
KW1 wordt het in ieder geval zeker niet meer. Voor nihil meer heb je dan de street comfort wat je de mogelijkheid met instelbare demping geeft. De KW street comfort is dermate populair dat er aardig wat korting op gegeven kan worden namelijk.

Ben nog steeds op zoek naar ervaringen met de APx schroefset (in hoogte en hardheid verstelbaar). Afgezien van het niet RVS zijn scheelt het aanzienlijk met een echte KW set qua prijs. En anders toch een echte KW. Alleen goed materiaal onder auto..
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
De auto deint nu helemaal niet. Is wat stuiterig zelfs over korte hobbeltjes. Verder niets mis mee. Inmiddels mag het duidelijk zijn dat het toch een stuk beter kan als dit. Vandaar de interesse in een (KW) kit. Wil niet zeggen dat ik zo maar 1200-1300 euri op tafel kan/wil leggen voor een betere wegligging.

Onze Alto, dat is pas een stuiter-apparaat ivm de Superb. ;)

Edit: eigenlijk zou er een groepsaankoop mogelijk moeten zijn van de KW Street Comfort? :pieker:

Zou zeggen doe en poging meer set te kopen in een keer en er zal vast wel een mogelijkheid zijn.

Alles is bespreekbaar natuurlijk

Is die verstelring toevallig van normaal pisbakstaal ?
I.

Is van ALU


Daarnaast niet vast zitten van de ringen word bij geen enkel merk gegarandeerd. Ik kan me ringen nog perfect draaien na bijna een jaar terwijl een ander dat niet kan. Daarnaast heb ik 12 jaar met weitec gereden en pas na het 11de jaar had ik 1 vast zittende ring. Ik verstelde de auto dan zomer en winter en maakte de set heel goed schoon.



AP-X verdwijnt uit het assortiment heeft de importeur tegen mij gezegt.

Omtrend de weitec voorraad moet ik eens vragen of daar nog iets ligt of dat alles af fabriek werd verstuurd waardoor er geen voorraad meer ligt.

Het is en blijft lastig een keus te maken voor een juiste set voor de wensen die je hebt. Mijn idee is voor jouw de streetcomfort deze is echt comfortabeler dan de ander set, omdat deze specifiek is afgestemd op de maximale verlaging en het comfort. Deze hebben daarom andere veren en (verstelbare) dempers mee gekregen.
 

Noord26

Forumguru
@Antera: je staat op de reply (tuningcenter Lowering) mail.

Als Ap-X uit het assortiment gaat heb ik daar ook geen interesse in als in de toekomst onderdelen van nodig kunnen zijn. Dan blijft de KW (street comfort) over; hetgeen geen straf gaat zijn natuurlijk..

Edit: inmiddels staat het op de planning. Zie handtekening/onderschrift.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Zal wel bak koffie drinken zijn, wat kan er nu nog veranderd of verbeterd worden aan dat wagentje van corné
 

Noord26

Forumguru
Verstellen van dempers en de hoogte-instelling van de veren is aan te passen? Verbruik blijft een struikelblok?

;)
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ik ga morgen de binnenspiegel omhoog laten zetten met dat steuntje wat in 3D geprint is door een forumlid
Koffie is uiteraard aanwezig!
Ik verschijn ten tonele met de 20" Audi wielen van Der Einser om even te passen ;)
 

Joske

Forumguru
Ik ga morgen de binnenspiegel omhoog laten zetten met dat steuntje wat in 3D geprint is door een forumlid
Koffie is uiteraard aanwezig!
Ik verschijn ten tonele met de 20" Audi wielen van Der Einser om even te passen ;)
daar moet je dan ook zeker een fotootje van maken é :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Sow we gaan het nog druk krijgen :D

Koffie staat zeker klaar. Klaar terwijl U wacht. Nieuwe locatie nieuwe plek, netjes en warm

@Antera: je staat op de reply (tuningcenter Lowering) mail.

Als Ap-X uit het assortiment gaat heb ik daar ook geen interesse in als in de toekomst onderdelen van nodig kunnen zijn. Dan blijft de KW (street comfort) over; hetgeen geen straf gaat zijn natuurlijk..

Edit: inmiddels staat het op de planning. Zie handtekening/onderschrift.


Gaat helemaal goed komen natuurlijk. Zie er al naar uit.
 

Noord26

Forumguru
Nieuwe locatie? Ik durf niet meer langs te komen nu. Sta ik daar met 16" wintersloffen langs 20" jongens. Dat moet trouwens een schattige vergelijkings-foto opleveren..
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Nieuwe locatie? Ik durf niet meer langs te komen nu jongens. Sta ik daar met 16" wintersloffen langs 20" jongens. Dat moet trouwens een schattige vergelijkings-foto opleveren..

X aantal meters verderop. Beter als dat het was maar dat zie je dan wel,
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
@Antera, stuur mij het adres tegen die tijd maar door idd. Als alles volgens (de door door jou en mij afhankelijke, niet beïnvloedbare) planning blijft verlopen.

;)
 

Noord26

Forumguru
No thnx, maximaal 18" voor mij als daily-driver.

Heb bij Mark (Antera) inmiddels via mail besproken dat er een zgan KW Street Comfort set (ongeveer 6 maanden oud) onder gaat komen. Afkomstig van een S2, welke ingerolen is op een inmiddels bestelde O3 RS. Scheelt aanzienlijk in prijs.

;)
 
Laatst bewerkt:

BSdV

Actief lid
Zelf heb ik erg goede ervaringen met koni fsd dempers. Deze destijds ter vervanging van de originele dempers van onze audi a3 gemonteerd. Een wereld van verschil, in positieve zin. Goed comfort en auto lag veel als een blok op de weg. Ben deze voor de superb een tijdje geleden tegen gekomen icm eibach veren. Hoop dat ze tzt ook voor de O3C uitgebracht gaan worden. Hoe deze set zich verhoudt in vergelijking tot een set sportdempers dat weet ik niet. Maar als comfort ook belangrijk is zou ik zeker deze dempers overwegen.
 
Bovenaan Onderaan