Welke auto zouden jullie gereden hebben als de Greenline er niet geweest was?

rocket

Senior Member
welke auto gereen

Ik had nog steeds mijn eigen Skoda Octavia 1 combi gereden als die niet total loss gereden was zie nog mijn afbeelding

Edwin
 
Ik denk dat als de Greenline er niet was, dat we dan voor een van de auto's zouden hebben gekozen die we in de fase voor onze aankoop hebben bekeken: Ibiza ecomotive, Polo BM, Octavia combi (bj 2007/2008) of Astra station (bj 2007/2008)...
 

hbogaards

Nieuw lid
Dan hadden wij nog tot de zomer onze Dacia Logan (sedan) gereden en waren dan gaan kijken naar een MCV.
Het verschil in kosten (en luxe :winkie:) tussen de logan's en de greenline was echter dusdanig om te besluiten nu alvast een auto te kopen. Daarnaast: na drie tweedehands auto's is een keer nieuw ook wel eens leuk!
 
Als de SFG er niet zou zijn had ik voorlopig geen andere auto gekocht. Ik had enige tijd geleden besloten om zeker nog 4 jaar in mijn superdegelijke Toyota Corolla Verso te blijven rijden. Ik was in ieder geval niet van plan om nog een nieuwe auto te kopen. Een goede tweedehands is gunstiger wat betreft de eerste afschrijving.
De besparing met de SFG is echter zo groot dat ik deze beslissing genomen heb.
Wellicht had ik dan nu gekozen voor de Seat Ibiza Wagon. Dit vind ik ook een mooie auto en ik heb ooit eerder een nieuwe Seat Ibiza gekocht die goed beviel.
Maar...de Skoda Fabia Greenline is er wel :super:en we zijn erg benieuwd wanneer die nu echt geleverd gaat worden:mad:.
 
Hallo (toekomstige) Greenline rijders, wij twijfelden erg tussen de Dacia Duster en de GL. Duster viel af vanwege de materialen in 't interieur en het veel hogere verbruik t.o.v. de GL. Ik vind de Duster wel stoerder en wat ruimer. Toch geen spijt van onze keuze, rijden inmiddels een kleine week en het bevalt prima. Het bij te leggen bedrag was overigens hetzelfde.
 
Bovenaan Onderaan