Welke auto zouden jullie gereden hebben als de Greenline er niet geweest was?

Newbee

Actief lid
Tja, dan zou het toch een jong gebruikte 2.0TDI geworden zijn. Jasje eromheen had niet zo uitgemaakt (Octavia, A3, Golf, Leon). Al dan niet gechipd. :-)
 
Ik denk een wat jongere octavia diesel....ik was hoe dan ook helemaal klaar met Franse en Italiaanse rommel die me net iets te vaak in de steek hebben gelaten....met name de alfa romeo's maken gebruik van het aloude principe: van buiten blinken, van binnen stinken, net een gemiddelde regering...:biggthumpdown:
 
Ja, leuke vraag inderdaad. Wij gingen kijken naar een hele mooie Octavia 1.6 Elegance FL uit 2005 toen de dealer ineens vertelde over de GL. Na wat gereken en wat offertes de juiste keuze gemaakt.
 
Goeie vraag en een eerlijk antwoord:

Als de Greenline er niet geweest zou zijn had ik nog jaren vrolijk doorgereden in mijn 2001 Milieuramp Ford Focus.
En daarna weer een gebruikte milieuramp gekocht,waarschijnlijk een Focus 2005 of 2006.
 

ripper

Nieuw lid
Goede morgen,
voor mij een octavia 1.6 benzine 2e hands of de seat st maar die was er toen nog niet.
mvg de nog ff wachtende (prod wk 36 gl) ripper
 

piair1982

Forumguru
Dan had ik nog steeds een normale versie (Dynamic) gekocht vanwege de sportstoelen en de combi vanwege de extra ruimte
 
Dan had ik waarschijnlijk nog in mijn Fiat Grande Punto 1.4 Edizione Cool Dualogic gereden of ik had een Fiat Punto Evo gekocht of Sedici gekocht.
 

stradje

Actief lid
Ik was al een tijdje aan het denken over een Toyota Avensis wagon op benzine. Maar die vond ik naast stil en comfortabel toch ook wel erg duur. En ik koop nu eenmaal het liefst nieuw om er dan zolang mogelijk mee te rijden.

Met de Fabia heb ik het gevoel dat ik maximaal 10% inlever op de punten die mij bevielen aan de Avensis maar zo'n 40% of meer win op de kosten. De bagageruimte bijvoorbeeld was tot mijn verbazing maar een beetje kleiner.
 
Wij waren al aan het kijken naar een nieuwe auto.. naar een Fabia Combi benzine uitvoering. Ik kreeg daarbij een nieuwe baan en moet nu elke dag 100KM rijden. Dan was het een fabia 1.9TDI of 1.4TDI geworden welke op dat moment 2e hands aanwezig was :)
 

AKP

Lid
Wij zouden onze passat 2.0 uit 1996 met 280.000 op de teller dan helemaal op hebben gereden. Deze is ondertussen via marktplaats voor €1250 van eigenaar gewisseld.
 

Ron467

Actief lid
Als ze die GL ook met DSG zouden leveren, dan had ik er best wel even over na gedacht.... maar 100 Pk is toch wel het minimum, dus nee.

oke, hoort niet in deze pol, maar piair1982 heeft hier ook al geantwoord...:aangenaam:
 

Gerke

Forumguru
Waarschijnlijk hadden wij dan 2 Toyota Aygo's voor de deur gehad, nu gewoon een GL, want daar past het hele gezin gewoon in :D
 
Ik had dan een citroen C4 voor de deur gehad, een van 3/4 jaar oud..
Altijd erg mooi gevonden, en anders dan andere auto's... toen toch maar averstag gegaan voor de Polo, en toen zagen we de greenline :yeah:

Vind de C4 alsnog mooier maarja...
citroen-c4-coupe.jpg
 

RvdG

Lid
Dan had m'n huidige auto Peugeot 206+ voor de deur blijven staan want deze is pas 1 jr oud.
 

Brains

Nieuw lid
Ik was aan het wachten op de Honda Jazz hybride. Dit duurde me te lang en heb m'n 2,5 jaar oude Honda Jazz ingeruild voor onze Fabia GL.
 

HJ94

Nieuw lid
We zouden voor de Dacia Duster gaan, maar omdat die toch nog wat kinderziektes vertoonde hebben we toch voor de zuinige en goedkopere Fabia Greenline gekozen, omdat die een stuk mooier is. Vanmiddag bestellen we hem, en wachten dan af wanneer hij komt (eind november):laugh:.
 
Waarschijnlijk een chrysler aspen import uit us maar nu chrysler is overgenomen door fiat gingen mijn gedachten naar een volvo v70 of de enige nederlandse auto de saab..........

Maar aangezien je voor de prijs van de chrysler of de saab meerdere GL's kunt kopen (aangezien kids ook een auto willen is de keuze nu voor de GL
 
Bovenaan Onderaan