D
Deleted member 12686
Maar wel 60.000 km.
Maar wel 60.000 km.
Het wiellager kan ook versnelt slijten vanwege je auto wassen met een hogedrukspuit !
Als men dan de spuitlans te dicht bij lagers of pakkingen houd dan spuit je zo het vet weg !
Tja en een lager zonder vet is een kort leven beschoren !
Alleen een beetje jammer dat het defect zich nu manifesteert, terwijl de auto net ruim een half jaar uit de garantie is.
Een kapot lager zal je nooit vergoed krijgen doormiddel van garantie !
Het is een slijtage onderdeel
Jij kan nooit bewijzen dat het geen opdonder heeft gehad
Misschien kan de moderator een nieuw topic hierover open en de discussie daarnaar toe verhuizen. We gaan nu wel heel hardmet het nieuwe onderwerp over een kapot lager ipv welk bandenmerk ligt op (ik zou eerder zeggen onder
) jullie Fabia?
Ik heb sinds kort 4 nieuwe banden en velgen, ik vond de 14" wielen (van Continental) te klein en vooral te smal. Bovendien was er een probleem met de twee voorste (nieuwe) banden.
Nu heb ik 15" rubber van Firestone (banden met een lage rolweerstand, de maat zou ik even na moeten zoeken). De banden kreeg ik gratis bij een setje velgen van een Fabia II (type Antares).
Die heb ik ook onder mijn Fabje liggen. Ben er erg tevreden over. Nu maar afwachten wat onder mijn nieuwe FII ligt.