Vandaag is de Greenline afgeleverd precies 3 maanden na de bestelling.
Dat alles gebeurde in een perttige sfeer een dik uur verder waren we onderweg.
Wat fijn is aan zo'n nieuwe auto je rijdt er diesel bij. Fris uit de showroom was het verbruik 1 op 7 of 450 km met deze tank.
Via mijn ouders naar huis gereden, 75 km thuis was het al 1 op 13 of 630 km. Dus rij je er diesel bij of zie ik dat verkeerd ?

Wij zijn er heel blij mee dat Rosso Brunello is ook een prachtige kleur, maar die paar druppels water die gevallen zijn, maakt hem meteen al smerig dat is jammer.
Wat ook wennen is dat ik voorheen bijna elke bocht in de twee of drie pakt. Met deze diesel moet je veel sneller terug naar een. Misschien veranderd dat als die ingereden is.
Bij zo'n nieuwe auto mis je het smeuige van een ingelopen motor, maar dat komt nog wel.
Het motortje maakt niet veel geluid, en heeft dat typische drie cilinder geluid. Dat kwam op de snelweg goed naar voren. Het rijdt fijn ook met de snelweg opgaan geen idee dat je vermogen te kort komt ook niet met de airco aan.
En het valt ten opzichten van de RR op, dat er veel minder bakjes en vakjes zijn. Voor spullen in kwijt te worden.
Het reservewiel van de RR past percies in het koffer. Ik had alleen de krik er verkeerd om gelegt waardoor het wat verhoogt was maar dat was zo verholpen. Het is ook alweer zolang geleden dat ik voor het laatst met blokken gespeelt heb.

Ik heb er een goed gevoel bij, en dat is belangrijk.