water in auto...

Tees

Donateur
Dat is een MS polymeer kit (vergelijkbaar met PolyMax van Bison), dat zal vast ook prima werken. Belangrijkste eigenschappen is dat t waterdicht wordt, en weersbestendig. Daar voldoet dit ook wel aan.
 
Goedenavond mensen klus is voltooid. 20231208_232611.jpg 20231208_234408.jpg
 

Bijlagen

  • 20231209_000054.jpg
    20231209_000054.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 5
  • 20231209_001320.jpg
    20231209_001320.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 7
  • Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Wel nu komt de ergste klus nog, enwel het water / vocht uit de matten krijgen zonder wildgroei van schimmel en/of paddestoelen te krijgen op de matten....
Want eenmaal schimmels in de matten is een ramp om eruit te krijgen....
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Wel nu komt de ergste klus nog, enwel het water / vocht uit de matten krijgen zonder wildgroei van schimmel en/of paddestoelen te krijgen op de matten....
Want eenmaal schimmels in de matten is een ramp om eruit te krijgen....
Ja dat klopt ik zit al uit te zoeken hoe ik het best de bodem kan drogen iemand tips?
 

EdK

Forumguru
JA al meerdere malen volgens mij gemeld !
Ergste met een waterzuiger opzuigen , en hierna oude kranten onder de wegneembare matten leggen.
Als die nat zijn dan weer nieuwe eronder leggen en dit consequent volhouden.
Dan als je gaat rijden de airco aan want die ontvocht en de verwarming zo hoog mogelijk in temperatuur over de vloer laten blazen en je raampje dan op kiertje zetten.
En zo zal de boel langzaamaan drogen !
Hou alleen rekening mee dat als de boel droog aanvoelt het eronder nog steeds vochtig/nat kan zijn omdat dan alleen de toplaag droog is maar de rest nog lange na niet en als je dat negeert dan heb je alsnog schimmel of paddo's in de wagen
 
JA al meerdere malen volgens mij gemeld !
Ergste met een waterzuiger opzuigen , en hierna oude kranten onder de wegneembare matten leggen.
Als die nat zijn dan weer nieuwe eronder leggen en dit consequent volhouden.
Dan als je gaat rijden de airco aan want die ontvocht en de verwarming zo hoog mogelijk in temperatuur over de vloer laten blazen en je raampje dan op kiertje zetten.
En zo zal de boel langzaamaan drogen !
Hou alleen rekening mee dat als de boel droog aanvoelt het eronder nog steeds vochtig/nat kan zijn omdat dan alleen de toplaag droog is maar de rest nog lange na niet en als je dat negeert dan heb je alsnog schimmel of paddo's in de wagen
Ik heb zelf geen waterzuiger. Ik heb wat paar oude kledingstukken erop gezet.

Okay dankjewel
 

Canon-Eye

Forumguru
Als je op eigen erf kunt parkeren: zet een ventilatorkacheltje op laagste verwarmings- en blaasstand in de auto. Zolang het niet regent, helpt het om dan ook 1 of 2 ramen op een kier te zetten (van die "Climair" windschermpjes boven de ramen komen daarbij trouwens goed van pas).
 
Als je op eigen erf kunt parkeren: zet een ventilatorkacheltje op laagste verwarmings- en blaasstand in de auto. Zolang het niet regent, helpt het om dan ook 1 of 2 ramen op een kier te zetten (van die "Climair" windschermpjes boven de ramen komen daarbij trouwens goed van pas).
ik heb helaas de mogelijkheid niet om de auto op eigen erf kan parkeren.
 

KAASKOP

Nieuw lid
Je kan voor redelijk weinig (±€3 de kilo) silicagrit kopen als kattenbakvulling. Van dikke vaatdoeken van microvezel zakken met een ritsgemaakt op de naaimachine. Ik heb zelf nog ergens een onbekend lek en met de zelfgemaakte zakken al wat liters aan vocht eruit gehaald. Het silicagrit kan je weer drogen in de oven op 100°C en hergebruiken.
 
Beste mensen,

Hierbij een update. Met kranten en folders (en steeds verwisseld) is het veel droger geworden. Alleen achterop is nog wel beslagenheid. Iemand tips daarvoor...?

Fijne feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar allemaal.

Mvg,
 
Bovenaan Onderaan