Wat wordt de nieuwe auto van Joske?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
ach joh je kunt die RS wel nemen, zijn er zo velen die het je aan willen praten dat ze wel even het resterende bedrag naar je doneren.... :pieker::yeah:

Dus je hoeft alleen je banknummer nog te plaatsen en degene te zeggen wat je financieel nog te kort komt......:lezen:
 

Noord26

Forumguru
Hoe zit het eigenlijk met levertermijn verzekering technisch. Er zijn auto's die een jaar levertijd hebben. Dan moet de verzekering van de schuldige partij gewoon tot die tijd een leenauto vestrekken die minimaal gelijkwaardig is?

Jij kan er zelf niets aan doen toch?
 

EdK

Forumguru
Die verlagingsveren waar hij nog geen 24 uur van heeft genoten die worden toch wel weer omgewisseld voor die oude set ?
En daarna op zijn nieuwe geplaatst of omgeruild voor de juiste set voor een leuk prijsje....
 

CDK

Forumguru
schade zit rechtsvoor @EdK, je weet niet hoeveel die veer op z'n d@nder gehad heeft, lijkt me geen optie.
 

Joske

Forumguru
de veren blijven gewoon zitten, om verschillende redenen, maar redenen waar ik het zou appreciëren dat er hier niet verder over in gegaan wordt. Indien je dat wilt mag je me steeds pm sturen voor verduidelijking. ;)


betreft de expertise, deze vindt morgen plaats, dus morgen zal ik eindelijk met zekerheid weten of ik überhaupt wél een nieuwe auto dien te bestellen.. :)
 

Antera

Donateur
Goed om te horen dat je weer lekker thuis bent. Balen dat de auto total loss is en de rest hoor ik nog wel. Succes met uitzoeken wat je wensen zijn en wat je wilt . Wij spreken elkaar zeker nog wel over de rest.

@Corné de Kluijver dat komt vast goed

p.s. Rood vind ik super staan maar Zwart misstaat ook niet. Iene miene mutte waar rolt de dobbelsteen op rood of zwart pfff
 
Laatst bewerkt:

SuperBartje

Forumguru
... zijn er ook koeievangers voor Octavia's ;)
nee... doe maar niet. Hoop maar dat je niet nog eens iets of iemand onzacht je weg kruist :dankje:
 
D

Deleted member 12693

zeg maar mannen, leuk dat jullie allemaal massaal reageren, maar wat nu met de kleur?


gewoon zwart dan maar nemen? ;)
wat dacht je van Topaz Brown met chroomaccenten (zie mijn avatar :rolleyes: )
Die kleur kom je nog maar weinig tegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Desperado

Forumguru
Rood :D
Ik zou in elk geval niet voor metal grey gaan, mooie kleur, maar bijna iedereen heeft die kleur al.
 

Joske

Forumguru
wat dacht je van Topaz Brown met chroomaccenten (zie mijn avatar :rolleyes: )
Die kleur kom je nog maar weinig tegen.
vind mijn vrouw niet mooi, misschien in real life dat ze overtuigd kan worden van die kleur. Persoonlijk ook geen favoriet van mij. ;)
 

guitar_billy

Senior Member
@Joske je hebt een flinke klapper gemaakt, fijn te horen dat je kinderen ok zijn. Ben zelf eens van de autobaan afgekegeld destijds met mijn O1 en was blij dat ik alleen in de auto zat!

Enfin, die kleur rood (zonder chroom) vind ik ook erg mooi, in Nederland zie je al genoeg zwart en grijs en race-blauw. Hoe is dat in Belgie?

En een super tip van @EdK om eens na te denken welke dingen van de O2 je echt niet zou willen missen!
 
D

Deleted member 12693

vind mijn vrouw niet mooi, misschien in real life dat ze overtuigd kan worden van die kleur. Persoonlijk ook geen favoriet van mij. ;)
ja, je moet de bruine kleur wel een keer in het echt zien.
overigens vind ik het bruin zonder chroom ook niet zo mooi.
 

Joske

Forumguru
goh, hier in België zie je ze nog niet zooo heel veel rijden, en als je er eentje ziet is hij meestal lichtgrijs (lease lease lease) in de helft van de gevallen. En bijna altijd combi's, af en toe een Hb maar duidelijk minder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan