Wat wordt de nieuwe auto van Joske?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
zeker niet, ZONDER prioritaire levering tussen 10 en 30 september is me gezegd. Maar bij zo een data tel ik er altijd 2 weken minstens bij ofzo.. Dus ik reken eind september.. ;)
 

Joske

Forumguru
tour de france actie nu is een extra korting van 360 euro, waardoor ik alweer een volledig pack gratis krijg (de GPS pack is nu ook gratis).
 

peterrapid

Forumguru
Yep is waar heb die ook gekregen en op de Columbus heb ik een aktie gekregen, dacht dat het de korting was die ze op het einde zelf invullen die verkopers.
 

Joske

Forumguru
met die extra korting (heb het even opgezocht) heb ik nu de pack style gratis ook (350, wegens wegvallen PDC vooraan)
de gps pack is ipv 2330 nu 0 euro (aleja, er ging zobiezo 50% af, maar die geven ze er nu ook bij).
 

peterrapid

Forumguru
@Joske is waar nu zou nergens in een ander merk een wagen hebben gevonden met dezelfde specificaties, VW-kwaliteit, voor dat geld en ik heb rondgekeken en bij alle andere merken zat ik heel vlotjes boven de 40000€ behalve bij Opel maar die liggen me niet. Dus dank U Skoda om de RS te maken aan die prijs :dankje:
 

Stewie

Senior Member
Weet niet of het enkel voor lease is maar het gps pack is voor alle versies al gratis van begin dit jaar.
De ambition heeft de amundsen, de elegance de colombus (knappe gps overigens).
 

Stewie

Senior Member
Wss wel met de melding van lange levertijd.
Kan zonder de voorste sensoren maar heb ze er toch graag op.
 

peterrapid

Forumguru
Als ik nog eens een Skoda bestel ga ik Corné proberen te overtuigen met een dagje Oostende aan zee om me te leren afdingen want ik denk dat ik daar heel slecht in ben ofwel had ik te maken met een hypnotiserende verkoper, zou goed excuus geweest zijn wanneer ik thuis kwam en zei dat ik hem had besteld tegen moeder de vrouw :sterretjes:
 

peterrapid

Forumguru
@Corné de Kluijver :D ik neem de mijne niet mee naar zo een dingen of zou naar huis gekomen zijn met een Citigo alhoewel zij wel een Rapid heeft met alles erop en eraan voor 5000km per jaar :banghead: Nu ja onderhandelen is een kunst die ik mss niet zo goed beheers maar ben toch tevreden van mijn aankoop zefs budgetair.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Bij m'n laatste S2 aankoop was mijn vrouw ook niet bij hoor, maar ik doe het vrijwel overal bij en dat vind m'n vrouw niet altijd zo'n goed idee ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan