Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Daar is die dan ... 2 weken eerder ... :tegek::tegek::tegek::tegek::tegek:

Skoda Octavia Combi 1.6TDI Greentech Style Business
Kleur: Brilliant Silver

Incl.
  • Drive Set up
  • DAB
  • Sunset
  • Verwarmbare voorruit
  • Metaallak
  • Hill hold control
  • Lane Assist
  • Functie pakket
  • Travel pakket
  • Optical Parking Assistant achter
  • Luxe kentekenplaat

2015-09-2416.25.56kmsh1.jpg


2015-09-2416.26.1711sse.jpg


2015-09-2416.26.360usyr.jpg


2015-09-2416.26.493vsc9.jpg
 

Philos

Actief lid
@Uli Jansma Mooie wagen, heel veel plezier ermee.
@henry78 Dus morgen weer wat mooie foto's hier?

Ik mag nog tot maandag wachten dan staat de mijne gereed. Ben al wel gisteren stiekem achter het hek van de dealer wezen kijken, die heeft aardig wat octavia's staan, waarvan er 3 in Quartz Grey, en de een na mooiste is van mij haha, de mooiste heeft ook een zonnedak....
 

Troebels

Actief lid
Net even met de dealer (Rijnwoud) gebeld. Hij staat daar nu en gaat maandag naar de leerinbouwer... Over 2 weken moet hij dan wel klaar zijn.
Zit een beetje te twijfelen om stiekem alvast te gaan kijken of toch te wachten naar t complete eindresultaat.
 

Dave184

Nieuw lid
Bestelling is in de hold gegaan, wordt van half december naar eind januari geschoven voor alle 2.0 liter versies. Alleen is het 0 garantie dat deze 106 gram uitstoot heeft voor 1 januari, officieel heeft deze 107. Verschil tussen folder en importeur. Pon is er wel druk mee bezig.

Ik hoop dat dit niet klopt!!... Mijn 2.0 style business zou week 52 komen..... Maar even navraag doen bij de dealer!
 

Frenkie

Forumguru
Vandaag was het eindelijk zover. Na een lange rit van Brabant naar Assen eindelijk mijn O3 gekregen.

Voor 99% happy, alleen een dingetje stoorde ik me al aan tijdens de rit naar huis. Misschien doe ik iets fout, hopelijk heeft 1 van jullie een antwoord. Als ik de automatische deurvergrendeling aan zet, merk ik dat de auto iedere keer de deuren op slot probeerd te doen als ik weer even onder de 15 km/u heb gezeten (file, verkeerslicht, etc.). Snapt die auto niet dat de deuren niet open geweest zijn en dat hij het niet nogmaals hoeft te proberen?

Maar goed, de foto's:

Ophalen 1.jpg

Daar komt ie:

Ophalen 2.jpg

De zwarte wielen staan erg mooi.

Ophalen 3.jpg
Hij mag eindelijk naar buiten.

Ophalen 4.jpg
De oude en de nieuwe leaseauto naast elkaar.

Ophalen 5.jpg
 

Skoda-MAN

Forumguru
@Frenkie Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe bolide, veel plezier en veilige km's wens ik je.
De automatische slot bediening stel je in via het infotainment, vinkje aan of uit.
Slotknopje bij de pook gebruik ik alleen om een passagier in te laten stappen nadat ik al gereden heb, dus om te ontgrendelen.
 

Frenkie

Forumguru
@Frenkie Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe bolide, veel plezier en veilige km's wens ik je.
De automatische slot bediening stel je in via het infotainment, vinkje aan of uit.
Slotknopje bij de pook gebruik ik alleen om een passagier in te laten stappen nadat ik al gereden heb, dus om te ontgrendelen.
Dank je. En ik had dat vinkje ook gevonden, stoor me er alleen aan dat de auto het iedere keer als ik de 15 km/u passeer het zelf probeerd te doen. Iedere keer de klikjes is, bijvoorbeeld in een file best irritant (en bij overige handelingen stoppen/optrekken ook). Mijn Jetta deed het gewoon een keer, en daarna niet meer tot er een deur was geopend.
 

Skoda-MAN

Forumguru
@Frenkie Zo hoort het niet te gaan, 1x de snelheid gepasseerd dan moet het verder stil blijven. Dus lijk me dat er iets fout zit in het systeem.
Zal mogelijk een ritje dealer worden.
 

Philos

Actief lid
Vanochtend maar meteen ritje dealer gedaan. Blijkt dat het slot van de linker achter deur niet werkt. Deur gaat gewoon niet op slot, op wat voor manier dan ook. Hopelijk kunnen ze dit snel fixen.
Oeps, dat is wel een beetje een slordig foutje zeg. Ik ga er van uit dat dit soort dingen in de fabriek toch nog wel even getest worden?
Iemand van de Quality controll liggen slapen op maandag morgen?
 
Bovenaan Onderaan