die banden kleven werkelijk fenomenaal zo te zienDe polo is in ieder geval klaar om in te leveren!!

. Waarschijnlijk komt is al in november binnen, maar zal dan nog worden voorzien van een lederen interieur bij Alba Automotive en de (afneembare) trekhaak moet nog worden geplaatst. Ondertussen staat de BMW weer bij de garage dus kan levering van de Skoda mij nu niet snel genoeg gaan.Nou reken daar maar niet op! Dingen vergeten kan altijd gebeuren blijft menselijk, maar om nou meteen een dikke "schadevergoeding" te vragen/eisen, vind ik nou weer typisch een Nederlandse opmerkingWat een simpele zielen, het belangrijkste van het afleverpakket vergeten. Daar mag inderdaad wel een mooie vergoeding tegenover staan, dus niet een kadobonnetje van 25 euro.
. Het is hooguit vervelend en je moet nog iets langer geduld hebben, maar hij komt er heus wel hoor!

Is te zien welke versie je hebt.... Ik heb ook donkere mistlampen en dat geeft toch een heel ander beeldDie mistlampen zijn mooier dan die van de octaaf