Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Inderdaad best balen, maar ach, luxe problemen in alle eerlijkheid, dus hoe belangrijk is het?

ik heb geen tech pakket, wel een dynamic pakket en een verwarmbare voorruit. Als het de velgen zijn, wat zo maar zou kunnen, dan snap er helemaal geen pannenkoek van: daar kan toch zo een alternatief voor bedacht worden, vind 17 inch ook prima. Zou ook het dynamic pakket kunnen zijn, misschien de sportstoelen.
 

O3-Rider

Senior Member
Eens gehoord dat velgen juist de oorzaak zijn. Deze zijn niet op voorraad en moeten per x aantal besteld worden.
 

O3-Rider

Senior Member
Zo... Inmiddels rij ik 2 dagen in de nieuwe bolide.

Eerste indruk is erg goed. 1.0 DSG valt niet tegen.

Zal nog foto's posten.

Happy....
 

Rofffel

Forumguru
Wat een schitterende kleur @MoRaX .
Op de eerste foto lijkt t wel een matte kleur.
Daar mag Skoda ook wel eens mee beginnen (net als vele andere merken).
 

MoRaX

Lid
Dank jullie wel, zal een 'mijn auto' topic aanmaken.
Net direct maar type aanduiding eraf gehaald. Had ik zonder besteld, maar je weet hoe dat soort dingen gaan. Net zoals de luxe kentekenplaten, en de 4 seizoenen banden, vergeten. :(

Nu heb ik ook LED kenteken verlichting besteld, en binnen gehad vorige week. Wat blijkt zit er al LED verlichting op. Dus heb een setje over nu....
 

CharlesTucker

Forumguru
Mooi hoor, veel plezier ermee! Inderdaad mooie kleur, zie je ook niet zo heel vaak nog. Die banden en kentekenplaten komen vast nog wel goed toch?

Over anderhalf uur ben ik aan de beurt, ik ben benieuwd of ze ook die banden vergeten zijn (ik heb ook om 4-seizoenenbanden gevraagd, staat ook netjes op de bestelbon), ergens ga ik er van uit van dat ze dat wel gedaan hebben. Luxe kentekenplaten hebben we het niet over gehad, vind ik ook niet zo belangrijk. Mevr. Tucker had er trouwens ook niet om gevraagd, maar haar Citigo werd er wel mee geleverd, misschien doet onze dealer dat wel standaard tegenwoordig.
 

CharlesTucker

Forumguru
En hij is er, plaatjes nog even wachten, tot het wat beter weer is. Hoewel de auto er in de regen ook best goed uitziet. Netjes afgeleverd, op de gevraagde all-season banden (Michelin CrossClimate+), en met luxe kentekenplaten (net als bij de Citigo, ongevraagd), verder alles wat besteld was erop en eraan, in de juiste kleur.

Allereerste indruk, rijdt prima, voor zover je dat na 8 kilometer (waarvan ik er 4 gereden heb, en mevr. Tucker ook 4) iets stugger als de O2 (die ook op 15" stond, deze op 17"), geeft ook oneffenheden in de weg wat beter door, maar zeker niet storend, wel lekker eigenlijk. De 1.5TSi is ook erg lekker, uiteraard even wennen aan het karakter.,na11 jaar dieselen.

Net op de parkeerplaats een half uurtje met de Columbus zitten spelen, eerste indruk is ook erg goed. Mevr. Tucker heeft al een en ander voor elkaar gekregen waarvan ik niet wist dat het mogelijk was (Spotify op de telefoon afspelen op het Canton systeem). Nu even zoeken hoe ik de auto on-line krijg, dat is niet helemaal logisch, maar met de handleiding moet dat ook wel lukken vanmiddag. Tot nu heb ik m'n telefoon via bluetooth gekoppeld, en op m;n telefoon de internetverbinding vie BT gedeeld, maar dat is kennelijk niet goed of onvoldoende.
 

kalespijker

Actief lid
Kreeg zojuist het bericht dat i.p.v. leveren in week 27, de auto pas rond week 32 geproduceerd word.... :nono:
Reden: WLTP

Hoeveel tijd zit er meestal tussen produceren en opleveren?
 
Bovenaan Onderaan