Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

B.Stuurder

Forumguru
Jep alles aangevinkt :D
een FTB auto dus (Full Toeters en Bellen)

Dak voor de actieprijs idd.

Ik mis nog wat hoor. Geen elektrisch verstelbare stoelen met geheugen, geen flippers, geen verkeersbordherkenning en grootlicht assistent. ;)

Maar wel een hele mooie samenstelling. Ik heb zelf de achteruitrij camera niet besteld, omdat de Style business standaard zelf kan inparkeren, dan ga ik meer op het beeld kijken dan om me heen haha. En het safetypakket niet, want alarm is leuk, maar niet mijn probleem, want het is een leaseauto. Isofix heb ik niet nodig.
Ik laat leer achteraf inbouwen, op het Dynamic pakket. Scheelt weer in de bijtelling en kan mijn kleur kiezen.
Ik denk dat je één van de laatsten bent geweest met de actie voor het dak. Ik gok,dat ze nu op zijn, die 500 auto's.
 

octavia-gek

Actief lid
Vandaag officieel in bestelling gezet

OCTAVIA COMBI STYLE BUSINESS
1.6 TDI DSG (DSG Aktie prijs)
Met de volgende opties:
Moon White metallic
Plus pakket style business (Aktie prijs)
panoramadak (Aktie prijs)
driving mode assistant
Elektrische bedienbare achterklep
Thuiskomer
Travel pakket + lane assistent
Verwarmbare voorruit
Elektrische bestuurdersstoel met geheugen
Dab
Achteruitrijcamera

Verwachte levering 1/2 Oktober

Aktie geldig tot eind dit jaar
 

jongetje

Forumguru
Ja blijft bijzonder. Eerst zei pon dat het actie dak alleen op de 1.0tsi was. Toen 500 op de business modellen en vanaf vandaag staat de actie prijs gewoon in de online calculator op de site!
 

B.Stuurder

Forumguru
@octavia-gek Mooie bak zo. Geen adaptive cruise control?

En inderdaad is de haast verdwenen nu de actie tot eind vh jaar duurt. En de prijs is nu ook lager. Daar moeten we nog even over babbelen....

Overigens zie ik net dat in de configurator de prijs van de auto niet lager is, maar in de nieuwe prijslijst dus wel...
 
Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Niet indirect voor jou? Als ik de kosten laag houd, (samen met mijn collega's natuurlijk) is de winst hoger en de winstdeling dus ook. Goede incentive om de kosten ook door het personeel in de gaten te laten houden.
 
Zo, he he, de auto is besteld gisteren.
wat het is geworden ? een O3 Combi Business line met DAB, plus pakket Style business (18" velgen, donkere ramen en Alcantara/leder), Drive mode set up, Panorama schuif dak, setje dakdragers voor de surfplank :) kleur Cappuchino Beige.
gewenste leverdatum : week 52. moet mijn huidige auto nog oprijden tot januari..
het wachten is begonnen :)
 

Rogerqu

Nieuw lid
29-7 in bestelling gezet, maar door gedoe met wel/niet ACA leverbaar op 1.6TDI in definitieve vorm besteld ergens afgelopen week.

OCTAVIA COMBI STYLE BUSINESS
1.6 TDI DSG (DSG Aktie prijs)
Met de volgende opties:
Black magic pearl effect metallic
Plus pakket style business met ivory (beige) interieur (Aktie prijs)
Burlwood sierlijsten
panoramadak (Aktie prijs)
driving mode assistant
Adaptive cruise assistant + Front assist
Lane assist
Bagage pakket
Verwarmbare voorruit
trekhaak vast 13polig

Mijn levertijd indicatie is week 48 (rond 28 november), da's een stuk later dan andere posts die ik hier zie :(
 

Frank C

Forumguru
"Mijn levertijd indicatie is week 48 (rond 28 november), da's een stuk later dan andere posts die ik hier zie :(

Vanwege 1.6 TDI? Of heeft door recente success met de actie pakketten PON te weinig auto's ingekocht.:pieker:

@Rogerqu je auto heeft een mooie specificatie:thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

krispy

Lid
Voor de volledigheid ook maar even mijn data toevoegen:

O3 HB 1.4 TSI Style Business DSG in Race Blue met panoramadak, dynamic pakket en wat klein optie spul. Besteld op 16 mei (dus geen aktieprijs voor het dak, waar wel paaskorting :tongue: ) en pas geleden de afleverafspraak gemaakt op 26 augustus.

En dat is wat rapper dan ik verwacht had aangezien de bouw periode voor de O3 HB met panoramadak oorspronkelijk op week 33-35 stond.
 

B.Stuurder

Forumguru
Voor de volledigheid ook maar even mijn data toevoegen:

O3 HB 1.4 TSI Style Business DSG in Race Blue met panoramadak, dynamic pakket en wat klein optie spul. Besteld op 16 mei (dus geen aktieprijs voor het dak, waar wel paaskorting :tongue: ) en pas geleden de afleverafspraak gemaakt op 26 augustus.

En dat is wat rapper dan ik verwacht had aangezien de bouw periode voor de O3 HB met panoramadak oorspronkelijk op week 33-35 stond.

Welke kleur Dynamic pakket?
 
Bovenaan Onderaan