Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Texas25

Actief lid
ja, @gibu78 laat aub even weten welke maat spacers je voor en achter heb laten monteren. Het verhaal zal helemaal af zijn met wat foto's. Ik ben over twee weken aan de beurt, maar welke maat spacers ben ik nog niet helemaal uit
 
Laatst bewerkt:

bonyuri

Actief lid
Hoi Allemaal,
hierbij even een hernieuwde kennismaking :D
ik ben Jeroen, 43 jaar en woon in omgeving Utrecht.
Na mijn "oude" octavia te hebben ingeruild voor een Peugeot 508 SW kom ik met hangende pootjes weer terug bij de vertrouwde Octavia. Nu is het voor mij heel duidelijk : Nooit, maar dan ook nooit meer een Peugeot... pffff wat een ellende man! 2 x nieuwe bekleding, de eerste keer al na 1 maand! 3 x nieuwe boardcomputer, en vele storingen. Hiervoor had ik de Octavia uit 2008, en die had na 3,5 jaar 1 keer een garage bezoek buiten de beurten om, een lampje was kapot gegaan:nailbiting:. Nu na bijna 5 jaar moeten rijden in deze mooie, maar slechte auto weer terug op dit forum.

Jullie begrijpen het al, ik heb nu dus weer een Octavia besteld, welke in december op kenteken komt te staan. het is de Octavia Style Business met als extra's het pluspakket, DAB, Panoramadak. Motor : 1.6 TDI DSG, kleur Cappuchino bruin, velgen 18" alaris.

Nog tips en tricks?
bedankt alvast,

Heb je toevallig wel korting gehad op de DSG en het panorama dak?
 

Tuur71

Senior Member
@030 dat is dus 12 mm per voorwiel en 22 mm per achterwiel? En ook toevallig verlaagd met Eibach pro kit? In dat geval, denk je dat er nog sneeuwkettingen zoals deze op kunnen?
66cd1fc4f1331793e81bd34632292860.jpg
 

Tuur71

Senior Member
Ziet er idd super uit. Ik denk ook 12 mm voor en 22 mm achter. Nu alles nog zo mooi schoon is heb je kans dat als je goed kijkt je de spacers kunt zien en dat de maat er op staat.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

Nyazzin

Nieuw lid
Na 4 jaar Volkswagen Golf wordt de Skoda Octavia de opvolger (lease).

7 juli jl. de volgende bestelling geplaatst.

Skoda Octavia Combi 1.0 TSI DSG Style Business 115pk
  • Race blue metallic
  • Black interieur
  • WK7 Elegance businessline pakket
  • PFK Plus pakket style business
  • SFC functie pakket (6M3-bagagenettenset, 9Z3-230v aansluiting, UK3-achterbank ontgrendelen
  • SSQ safety pack (PDI-alarm met messy, 3G2-isofix op passagiersstoel)
  • DAB Dab (digitale radio ontvangst (QVS-DABm digitale radio ontvanger)
  • CC Inbouw connectie car
  • 4E7 elke open en sluit achterklep
  • KA1 achteruit camera
  • PAN Panoramdak (PH8-panoramisch schuif-kaneeldak)
  • PH verwarmbare vooruit
Verwachte levertijd is nu week 40 (4 oktober). Valt qua wachten nu relatief mee, maar hopelijk wordt het eerder :)
 

Texas25

Actief lid
Ziet er idd super uit. Ik denk ook 12 mm voor en 22 mm achter. Nu alles nog zo mooi schoon is heb je kans dat als je goed kijkt je de spacers kunt zien en dat de maat er op staat.

Weet je dat zeker? @Tuur71 want ik moet naar alle waarschijnlijkheid deze week de spacers gaan bestellen en ik zou innig teleurgesteld zijn als deze maten niet zouden kloppen:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
@gibu78 weet jij al iets over de maten van jouw spacers??

ieder geval en bijvoorbaat mijn dank :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan