1 x drukken op de knop roept in je multimediasysteem een scherm op waarop je kan kiezen tussen ECO, NORMAAL, SPORT of INDIVIDUEEL. Laatste modus kan je zelf aanpassen, aandrijving, demping, klimatisering, bochtverlichting, stuurbekrachtiging, net als in een échte auto zeg maar
Het is in iedere geval niet makkelijk terug te vinden in bijvoorbeeld het instructieboekje. Ergens rond pagina 225 zou het beschreven moeten zijn, maar als dat al zo is, dan is het erg lastig te ontwaren.
1 x drukken op de knop roept in je multimediasysteem een scherm op waarop je kan kiezen tussen ECO, NORMAAL, SPORT of INDIVIDUEEL. Laatste modus kan je zelf aanpassen, aandrijving, demping, klimatisering, bochtverlichting, stuurbekrachtiging, net als in een échte auto zeg maar
Alleen bij 4wd. Zie blz. 252 van de handleiding.
Als je net zo langzaam eet als dat je leest dan kun je meteen na t avondeten aan je ontbijt beginnen...Sorry, is was nog maar ergens rond 225...
Je vergeet de optie "sneeuw"...
https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-karoq-press-kit/attachment/ka_000610/
Ik betwijfel of dat het geval is. Denk dat het standaard 1.5 cm lager is en dat het in sport alleen wat stugger wordtAls bij DCC in de sportmodus het onderstel volgens zeggen zo'n 1,5 cm zakt, hoe werkt zoiets dan?
Als bij DCC in de sportmodus het onderstel volgens zeggen zo'n 1,5 cm zakt, hoe werkt zoiets dan?