VW Golf 7 GTD

sitechris

Donateur
Een bekende van mij zet zijn SLK AMG 55 (bouwjaar 2012) te koop. Met slechts 14k op de teller en in absolute nieuwstaat. Is niet mijn droomauto (iets te soft), maar die V8 is wel hemeltergend gaaf. Ga ik eens heel rustig en lang over nadenken. Wie weet dat ik eind dit jaar kan toeslaan.
 

philippe bakker

Forumguru
Een bekende van mij zet zijn SLK AMG 55 (bouwjaar 2012) te koop. Met slechts 14k op de teller en in absolute nieuwstaat. Is niet mijn droomauto (iets te soft), maar die V8 is wel hemeltergend gaaf. Ga ik eens heel rustig en lang over nadenken. Wie weet dat ik eind dit jaar kan toeslaan.
Te soft ? Toch niet soft rijden ? In race modus rijdt een AMG zelfs te hard.
 

sitechris

Donateur
Nee, geen GTR oid. SLK staat eigenlijk ook niet op de lijst, maar ik ken de prijs, eigenaar, lage kmstand en historie en die alledrie zijn redelijk uniek. Daarom dat ik aan het nadenken ben of die auto op de shortlist komt. Met te soft bedoel ik wel dat het geen sportauto is, meer een cruiser. Maar wel een hele goede cruiser.
 

CDK

Forumguru
Als hij binnen budget valt zou ik niet twijfelen @sitechris, wat een juweeltje van een blok en de auto zelf mag er ook zeer zeker zijn :jaja:
 

sitechris

Donateur
Het eindverslag na 18 maanden en 111.000 kilometer. Bye bye diesel :)

http://driveaholic.nl/volkswagen-golf-gtd-eindverslag/

20170619_115552-768x432.jpg


bmw-vs-golf-768x432.jpg
 
Laatst bewerkt:

oco1979

Forumguru
Diesel vs benzine en zoveel km doen,kassa kassa aan de pomp....
Fun met die 140I zal niet mankeren.
 

sitechris

Donateur
Nauwelijks, dus weinig actie onder de kap. Sowieso te druk tijdens de spits, dus sowieso al blij als ik rij. Uitlaten doe ik wel een keer als ik hem de benen laat strekken. Ik kom 2km van de Duitse grens te wonen, dus de Autobahn is altijd in de buurt ;)
 
Bovenaan Onderaan