VW Golf 7 GTD

Noord26

Forumguru
Maar zo'n Civic, daar wil je toch alleen met je ogen dicht bij in de buurt komen? Man, wat vind ik die lelijk. De nieuwe versie al helemaal. Bindt qua looks de strijd aan met de nieuwe Prius.
Compromis: Honda motor in de Golf :D
Dat is de algemene mening van iemand die hem alleen op foto's heeft gezien. ;)
 

SuperBeeb

Forumguru
De 'oude' Civic zie ik regelmatig rijden. En ik vind m lelijk. De nieuwe heb ik op foto's gezien. Is oude model, beetje uitgerekt. Nog lelijker. Net als de nieuwe Prius. Mijn mening.
 

Noord26

Forumguru
De 'oude' Civic zie ik regelmatig rijden. En ik vind m lelijk. De nieuwe heb ik op foto's gezien. Is oude model, beetje uitgerekt. Nog lelijker. Net als de nieuwe Prius. Mijn mening.
Dus herhaling: je kent hem alleen van foto's. ;)

Laat staan er ooit in gereden te hebben.
 

koreaan

Forumguru
Nou ik doe ook eens een suggestie bmw (m)135i

6 cilinders turbo en achterwiel aandrijving + zat tuningsmogelijkheden
 

sitechris

Donateur
Meedenken mag altijd. Heel graag. BRZ geen optie. Te traag. En een supercharger monteren vind ik kostentechnisch niet handig. BMW M135i vind ik wel een optie. Argument om nog een keer zescilinder te rijden is wel een mooie. Ik heb al wel in de M235i gereden. Zelfde blok en onderstel. Echt een heerlijke GT plus. Daarmee bedoel ik een GT met alle fijne eigenschappen en een tikje speelsheid. Auto's als de Civic Type-R zijn wel wat sportiever en rauwer.
 

philippe bakker

Forumguru
Meedenken mag altijd. Heel graag. BRZ geen optie. Te traag. En een supercharger monteren vind ik kostentechnisch niet handig. BMW M135i vind ik wel een optie. Argument om nog een keer zescilinder te rijden is wel een mooie. Ik heb al wel in de M235i gereden. Zelfde blok en onderstel. Echt een heerlijke GT plus. Daarmee bedoel ik een GT met alle fijne eigenschappen en een tikje speelsheid. Auto's als de Civic Type-R zijn wel wat sportiever en rauwer.
Een 135 zouden ze mij ook mogen geven se !
 

Frank

Forumguru
Zowel topgear als TGT zijn lovend over die Alfa met omgebouwde Ferrari motor. Ok, je hebt nog steeds iets nodig voor de dagen dat ie niet met pech in de garage staat, maar toch...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan