Supernaturol
Actief lid
Dag mede Skoda rijders,
Mijn excuus voor evt type fouten, grammatica fouten en alle fouten erom heen . Ben een bouwvakker en geen columnist.
Aangezien vagtechniek hier gewaardeerd wordt, wil ik mijn ervaring delen.
Rij al een tijdje in een caddy met 75 pk.
Deze is slak is niet voorruit te branden. Durf nog geen eens op de linkerbaan te rijden, zo sloom is de caddy.
Dus me stoute vieze schoenen aangetrokken en afspraak gemaakt bij de chirurg.
Na een heerlijke kopje koffie werd de caddy op de rollerbank gezet.
Uitkomst 82pk
Yeah gratis 7 pk's erbij bedankt firma "PON". Jullie geven toch nog iets weg. Behalve de sjoemelsoftware
Dat waren de langste en sloomste 5 min van de chirurg.
Chirurg ging naar de operatie kamer met z'n bites en bytes.
Vervolgens werd caddy weer op de bank gezet met het maat werk van de chirurg.
Eerste run
Bammm 189,4pk. 347nm. Wat een verschil.
Chirurg was nog niet blij met de koppel. Die wilt hij rond 350mn zetten.
Terug naar z'n operatiekamer en lekker rommelen in de ecu van de patiënt. En hoppa tweede run.
192.7 pk en 366 nm. Oeps zei de chirurg iets te veel koppel. Want hij gaf aan dat de koppel max. 400nm is en 366 is boven zijn norm.
Na een lekkere kopje espresso, wordt ik weer ophaald voor de volgende run,
Met een volle grijns kijk ik toe hoe de chirurg het slak flink op z'n slijm trapt.
Resultaat:
359 nm en 192,4 pk
Chirurg kijk op een afstand naar z'n patiënt en zei ik wil toch een paar nm verminderen. En hoppa ging hij weer aan z'n bites en bytes.
Na 4 espresso en een stuiterde kop laatste run.
Werd ik begeleid naar de rollerbank. Nog wat uitleg en een leuk gesprek. Start hij de slak. Met een big smile kijk ik op het scherm wat de chirurg in mekaar geflanst heeft.
Zo zegt hij ik heb van jouw slak een konijn gemaakt.
Nu tijd een voor test rit. Wat een wereld van verschil. Het lijkt net of een ik een caddy bij gekregen heb.
Mijn excuus voor evt type fouten, grammatica fouten en alle fouten erom heen . Ben een bouwvakker en geen columnist.
Aangezien vagtechniek hier gewaardeerd wordt, wil ik mijn ervaring delen.
Rij al een tijdje in een caddy met 75 pk.
Deze is slak is niet voorruit te branden. Durf nog geen eens op de linkerbaan te rijden, zo sloom is de caddy.
Dus me stoute vieze schoenen aangetrokken en afspraak gemaakt bij de chirurg.
Na een heerlijke kopje koffie werd de caddy op de rollerbank gezet.

Uitkomst 82pk
Yeah gratis 7 pk's erbij bedankt firma "PON". Jullie geven toch nog iets weg. Behalve de sjoemelsoftware
Dat waren de langste en sloomste 5 min van de chirurg.
Chirurg ging naar de operatie kamer met z'n bites en bytes.
Vervolgens werd caddy weer op de bank gezet met het maat werk van de chirurg.
Eerste run
Bammm 189,4pk. 347nm. Wat een verschil.
Chirurg was nog niet blij met de koppel. Die wilt hij rond 350mn zetten.
Terug naar z'n operatiekamer en lekker rommelen in de ecu van de patiënt. En hoppa tweede run.
192.7 pk en 366 nm. Oeps zei de chirurg iets te veel koppel. Want hij gaf aan dat de koppel max. 400nm is en 366 is boven zijn norm.

Na een lekkere kopje espresso, wordt ik weer ophaald voor de volgende run,
Met een volle grijns kijk ik toe hoe de chirurg het slak flink op z'n slijm trapt.
Resultaat:
359 nm en 192,4 pk

Chirurg kijk op een afstand naar z'n patiënt en zei ik wil toch een paar nm verminderen. En hoppa ging hij weer aan z'n bites en bytes.
Na 4 espresso en een stuiterde kop laatste run.
Werd ik begeleid naar de rollerbank. Nog wat uitleg en een leuk gesprek. Start hij de slak. Met een big smile kijk ik op het scherm wat de chirurg in mekaar geflanst heeft.
Zo zegt hij ik heb van jouw slak een konijn gemaakt.

Nu tijd een voor test rit. Wat een wereld van verschil. Het lijkt net of een ik een caddy bij gekregen heb.