Vw caddy bij vagtechniek

Cordoba

Forumguru
@Supernaturol Allereerst goed, dat je je bij voorbaat excuseert voor taalfouten in je tekst. :thumbsup: Met een heel klein beetje extra moeite, is de bedoeling van je tekst helemaal duidelijk, en zo te lezen weer een tevreden klant van Vagtechniek. Ik begrijp dat dit je eerste ervaring met hun is?
 

Supernaturol

Actief lid
@Cordoba ja ben eenmaal geen held met schrijven/ lezen omdat ik drie talen opgevoed ben. Maar dat is eigenlijk geen excuus. Ik heb vorm van dyslectie.
Dat stukje tekst heeft mij bijna 45 min gekost om te typen op me telefoon.
Daarom whatsapp ik ook niet graag, ben meer van het bellen. (Persoonlijker)

Maar goed.... Idd eerste ervaring met vagtechniek.
Mede door deze mooie actieve forum.
De toko is laagdrempelig en men neemt ook de tijd je.
Je gaat pas de deur uit als de medewerkers echt te tevreden zijn.
Geen enkel vraag is te veel.

Dus ja daarover ben ik tevreden over.



Nu 550 km verder ben ik tot nu toe tevreden over de tuning. Rijdt lekker vlot. Maar ben me rijstijl niet aan het veranderen. Enkel bij inhalen hoef ik minder zorgen te maken en continu in me spiegels kijken of ik wel kan inhalen.

Ik reed tot vorige week vrijdag 6,3 liter per 100km en nu staat hij op 6.1 liter op 100 km.

Weet niet of dat het door de tuning komt of door het inrijden van de caddy ( km stand van de caddy is 3978)

Ben verder geen hard rijder, links rijder of een klever.
Dus hoop dat het verbruik nog gaat zakken.
Maar is een keer stiekem op de snelweg doortrekken is ook wel leuk maar dan zie ik me actieradius gelijk met 10 km afnemen.
 

Cordoba

Forumguru
stage 2 en 3 betekent dat je niet alleen gaat chiptunen, maar ook de hardware van de auto gaat aanpassen (luchtfilter, turbo, uitlaat, racekat, brandstofpomp enz.)

Even in de file, of even iets sneller optrekken bij een stoplicht zie ik bij mijn ongetunede Fabia met atmosferisch blok ook terug in lager bereik.
 

hemi24

Forumguru
Leuke waarden, maaruh...

... wat voor koppeling en bak hangt er nu eigenlijk achter deze (standaard) 75 pk versie? Een MQ200..?!?
 

oco1979

Forumguru
@oco1979
Waar staat stage 2 en 3 voor dan?

vb :

Stage 1 Standaard Vermogen xxX Vermogen Standaard Koppel xxX Koppel Prijs
2.0 TDi 75 PK 195 PK 225 Nm 435 Nm € 549

Bevat
  • Optie: Luchtfilter 200pk / 440Nm
  • Herprogrammatie op maat

Stage 2 Standaard Vermogen xxX Vermogen Standaard Koppel xxX Koppel Prijs
2.0 TDi 75 PK 205 PK 225 Nm 450 Nm on demand

Bevat
  • DPF Delete
  • Optie: Luchtfilter 210pk / 455Nm
  • Herprogrammatie op maat
Stage 3 Standaard Vermogen xxX Vermogen Standaard Koppel xxX Koppel Prijs
2.0 TDi 75 PK 240 PK 225 Nm 485 Nm Prijs op aanvraag

Bevat
  • DPF delete
  • Luchtfilter
  • Turbo upgrade
  • Herprogrammatie op maat
Naam van de tuner heb ik vervangen door xxx, zie dat ze denken ik aandelen of belangen heb, totaal niet.
Enkel als voorbeeld ;).
 

oco1979

Forumguru
Leuke waarden, maaruh...

... wat voor koppeling en bak hangt er nu eigenlijk achter deze (standaard) 75 pk versie? Een MQ200..?!?

Dacht 5 handbak.

Volgens de info op VW is het bij de 75pk versie een 5 bak.
 
Laatst bewerkt:

Supernaturol

Actief lid
Het is idd een 5 handbak. Verder weet ik niet Watvoor koppeling erin zit. Verder geen verstand van, alleen hebben ze aangegeven dat de bak max 400nm aan kan. Maar wat ik wel gelezen heb is dat slijtage bij een getunendre wel eerder voorkomt dan een ongetunede. (Correct if m wrong)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan