Voorstelling senned

Joske

Forumguru
je koffer is groot genoeg om rotzooi in te kieperen :D

liever een reservewiel dan een spuitbusje dat heel je band naar de vaantjes helpt.. en bij een klapband zal dat spuitbusje je niet helpen naar huis te rijden hoor ;)
 

Cordoba

Forumguru
Ik zou ook kiezen voor reservewiel, of toch minstens een 'thuiskomertje'. Bij zo'n spuitbus moet je ook nog in de gaten houden dat ie niet te oud is, want dan werkt ie niet meer, dus serieus kans dat je met een platte band staat over een paar jaar, spuitbusje over de datum (net als silconenkit na een paar jaar niet meer bruikbaar), en dan maar hopen dat er ergens een zaak open is, die je band kan repareren of vervangen. (dat soort dingen gebeurd vaak 's nachts of in het weekend)


@Senned ziet er netjes uit, daar kun je je overal mee vertonen.:thumbsup:
 

Senned

Actief lid
Ik vertrouw op de Skoda assistance.
Verkoper zei ook gewoon, moest je lekke band hebben, niet beginnen prutsen met die bus, gewoon assistance laten komen. Tegenwoordig geeft Skoda levenslang assistance als je bij hen op onderhoud blijft gaan. Dus kost me niks extra.
 

rampie

Senior Member
Ik vertrouw op de Skoda assistance.
Verkoper zei ook gewoon, moest je lekke band hebben, niet beginnen prutsen met die bus, gewoon assistance laten komen. Tegenwoordig geeft Skoda levenslang assistance als je bij hen op onderhoud blijft gaan. Dus kost me niks extra.

Daarom dat ik ook twijfel om die plaats te benutten :)
 

dirkkroneman

Forumguru
Ja klopt, maar als je daar nu niet op zit te wachten vanwege afspraken/tijdsgebrek.. Dan ben je beter af met een reservewiel (wat je er zelf onder kan zetten). Iedere simpele ziel kan het, het is niet bepaald hogere wiskunde of iets dergelijks. Mocht je het zelf niet willen/kunnen doen (vanwege fysieke omstandigheden) dan is het altijd nog een stuk sneller om de ANWB auto de reserveband te laten wisselen. Anders moet er eerst een ANWB auto komen die moet constateren dat er idd een afsleepwagen moet komen. Dus dan kun je wel nagaan hoe lang het duurt voordat je weer op weg bent ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Senned

Actief lid
Die van BMW assistance hadden reservewielen bij.... ik weet niet met welke firma's skoda samenwerkt in Belgie.
 

Falcon

Donateur
@Senned: Mooie wagen! Mag je van de baas niet even laten chippen?

6 september is er een meeting van het forum, waar je tegen gereduceerde-prijs een voucher kan krijgen.
 

Senned

Actief lid
Vanmorgen wagen binnen gedaan voor eerste onderhoud 30000 km. Auto is 50 weken oud.
om 8h binnengebracht en om 9h25 al een SMS dat auto terug klaarstond! wat een supersnelle service bij RIETJE kapellen. Top !
 
Bovenaan Onderaan