Voorstelling senned

Noord26

Forumguru
@Desperado, ik ben die topic aan het volgen. Zal mijn bevindingen later wel posten. Momenteel wel spijt in het hart dat ik die achterwielaandrijving in 135pk moet opgeven. :(

Een diesel rijdt je toch op koppel en niet op vermogen. En die 3-serie past zo'n beetje achterin de SuperB. Zijn toch al niet de ruimste auto's van binnen hoor die 3-serie.

Denk niet dat je hem gaat missen. ;)
 

rampie

Senior Member
Mooie auto, panoramisch dak is idd heel mooi. Hopelijk meer geluk dan me broer :) Na 6maand mocht die al vervangen worden. Steen erin en dak lag op de vloer in stukjes :)

Was wel de eerste keer dat ze dat gezien hadden bij VW :)
 

rampie

Senior Member
Neen op de oprit van autostrade. Steen van vrachtwagen voor hem gevallen, volgens hem geen grote...
was hij lekker aan het rijden en plots was het ipv panoramisch dak een open dak :pardon:
 

Senned

Actief lid
Bedankt! Zit met vrouw en kinderen in roompot katjeskelder -Oosterhout. Waar ik bij de bmw de dakkoffer nodig om spullen te vervoeren. kreeg ik nu alles in de koffer en zelf de plank nog dicht!
 

rampie

Senior Member
Even een vraag ivm die dubbele bodem. Ikzelf zit met een volwaardig reservewiel achterin. Wat denken jullie om deze eruit te kieperen en er dubbele bodem van te maken? doen of toch beter het wiel houden?
 
Bovenaan Onderaan