Voorstellen Skoda Octavia RS combi

koreaan

Forumguru
Bijna 81.000 km op de teller en de Skoda is going stronger, tot mijn verbazing was de run bij vag techniek de beste.
288,4 pk de grens van 300 pk komt in beeld. Vraag me af of dit met een 3 inch downpipe en hertuning mogelijk is.....

Na de goede resultaten en de positieve reacties toch maar besloten om de skoda voorlopig te houden.
Met nog 81 k op teller kunnen we er nog jaren plezier van hebben.


Vag techniek heeft een goede indruk bij ons achter gelaten, bij 90.000km moet een grote beurt moet plaatsvinden, zit er serieus over na te denken dit bij hun te doen.

Kortom Jullie zijn voorlopig nog niet van ons af....!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    628 KB · Weergaven: 39

CDK

Forumguru
@koreaan, ik zou jouw bolide zeker nog niet wegdoen! Mooie bolide met dito resultaat op de bank, ik denk dat jouw interne reiniging van de motor ook heeft bijgedragen aan je mooie prestatie op de bank afgelopen zaterdag ;) dat kan namelijk best een paar paardjes opleveren :)
 

Joske

Forumguru
ohhhh

heeft Bas ook interne reiniging laten doen bij Celtemp? :D

dat zal er zeker goed aangedaan hebben!

(zal bij jouw blok misschien ook wel opbrengen @Corné de Kluijver ?? ;) )
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

koreaan

Forumguru
Klopt het zou inderdaad goedkoper zijn geweest echter had ik een afspraak bij JD engineering en ik kon direct terecht bij Hans Sloot. Voor 60 euro minder kan ik helaas niet heen en weer naar Ridderkerk rijden:D die 2.0 tfsi neemt 1:10,5


Zou de topics in de gaten houden er lopen nl wel mooie acties.
Als er nog eens een actie voor downpipes komt houd ik mij aanbevolen!!
 

koreaan

Forumguru
De reden voor de station, vrouwtje wilde een hond.
Onze Lexi is nu 1,5 jaar en weegt 28 kg.

PS met de Skoda gaat het dikke prima, kan ook niet anders sinds de meeting heeft ze geen km meer gereden:)
Binnenkort Competition 102 in Sneek!
 

Bijlagen

  • imagejpg1-1.jpg
    imagejpg1-1.jpg
    87,6 KB · Weergaven: 39

koreaan

Forumguru
Geen nieuws te melden, de auto staat stil en heeft nog steeds geen meter gereden.

Morgen maar eens blokje om, kan em haast wel schorsen maar dat doe ik niet :)
Mijn Polo Blue GT loopt als een zonnetje, veel betrouwbaarder dan de Polo GTI (1.4 twin charge)

De Polo heeft bijna 17.000 km gelopen, de auto rijd prima alleen jammer dat het een lease auto is want een paar pk’tjes extra zijn altijd welkom.


Nu ik een jaartje lid ben heb ik besloten om donateur te worden, maar zo te zien heb ik ruzie met Paypal.
Zal van de week eens uitzoeken wat er mis is.
 
Laatst bewerkt:

koreaan

Forumguru
@Octavia32 dank voor je reactie, het is zeker een gave bak en hij gaat natuurlijk zomaar weg:)
moet wel een bod komen, anders kan het zomaar zijn dat hij volgend jaar bij de skoda meeting staat met dezelfde eigenaar;)
 
Bovenaan Onderaan