Voorjaarsmeeting 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oenoud

Forumguru
Ik kan wel eens kijken of we nog eens wat op kunnen zetten vanuit de Skoda Dealer in waalwijk/den bosch of tilburg

lijkt me een van de betere plekken ook voor onze belgische deelnemers. Daarnaast hbe ik ook wel wat route's voor ogen

Gelukkig voor mij ligt Den Bosch vlak achter Heerenveen.
Anders zou ik ook nog serieus kilometers moeten rijden voor een meeting. Stel je voor zeg;)

Het idee van een rit van noord naar zuid spreekt mij ook wel aan alleen ben ik bang dat je dan meer in de auto zit dan dat je gezellig met elkaar kunt babbelen enz.
Een rondrit van 80 tot 100 kilometer is al vrij lang met tussenstops op 1 dag is mijn ervaring.
Wellicht is het ook een idee om wisselende locaties te gaan doen.
Friesland heeft zulke mooie plekjes om te laten zien maar dat heeft Brabant ook en ook de veluwe is prachtig.
Links om of rechts om zal er altijd een groep leden zijn die een behoorlijke afstand zullen moeten afleggen om een meeting bij te wonen.

Het is opvallend dat de afstand van Amsterdam naar Leeuwarden vaak langer is dan van Leeuwarden naar Amsterdam.
Nou ben ik vanuit mijn werk gewend om lange afstanden te rijden op 1 dag dus ben ik daar niet echt objectief in.
Heb me ook opgegeven voor de rit naar de nurnbergring. (ook niet echt naast de deur voor mij)

Ik zal zometeen een poll opzetten om te kijken of er belangstelling is voor een evenement in Friesland.
Als er voldoende animo is dan wil ik mij er met alle plezier voor inzetten.
En ik zeg bij deze ook toe dat ik ijs en weder dienende ook aanwezig zal zijn bij een evenement in het zuiden des lands.

Ik ben in ieder geval wel blij dat er inmiddels beweging gekomen is en dat er nu ook meer mensen zijn die initiatieven nemen. :thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan