Voorjaarsmeeting 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack76

Actief lid
Ga het ook volgen... lijkt me leuk om een keer zo'n meeting mee te maken. Moet ook wel even kijken of het allemaal uitkomt tzt.
 

MaRco2

Forumguru
Even een reactie, dan zie ik het hopelijk niet weer over het hoofd en kan het volgen.

Momenteel nog steeds veel te druk (nadeel veel autoclubs en beperkt beschikbare zondagen, lees: kan niet elke (enige vrije dag in de week) weg).

Organiseer ook af en toe wel wat (4 keer per jaar naar Eifel/Ring/Ardennen en een keer een toertje uit de oude doos, Drenthe of Veluwe).
 

RefleCs

Forumguru
Ik denk ook dat met de meeting op 4 juni bij JD dat we deze beter om kunnen dopen in een Najaarsmeeting ergens in September @Tallguy? De meeting bij JD lijkt ook aardig goed bezocht te gaan worden. Wellicht dit topic daar naar verwijzen?
 

Oenoud

Forumguru
ondertussen is het bijna zomer, wel veel volgers hier :thumbsup:

Inderdaad @Corné de Kluijver

Ook ik ben een van de volgers. Maar het toeval wil dat ik gisteren met de gedachte heb rondgelopen om mijzelf aan te melden om iets op te zetten.

Nadeel voor de Skodafielen uit het zuiden des lands en uiteraard onze zuiderburen uit België dat dit dan in Friesland zou zijn.

Ik zit tevens bij de Mercedes w116 club en wij hebben in het verleden eens een rondrit in Friesland georganiseerd. Dit kan natuurlijk net zo goed met een Skoda. :jaja:

Daarbij biedt Friesland voor de mensen die van ver moeten komen natuurlijk genoeg overnachtings gelegenheden. Een kennis van mij heeft bijvoorbeeld een minicamping. Zou ook een mogelijkheid kunnen zijn. Ik wil dit best onderzoeken qua rondrit en verdere activiteiten zoals bijvoorbeeld een Skoda BBQ evenement. Qua voorbereiding zou ik dan wel een voorkeur hebben voor de periode rond september. En zou ik het prettig vinden als een van mijn mede Friese Skoda rijders dit samen met mij op wil pakken.

Laat maar horen of dit wat is. Dan pak ik het op.
 

RefleCs

Forumguru
Ja klopt het kan beter inderdaad. Misschien komt dat door de locatie en aan de titel is natuurlijk niet echt op te maken dat je ook voor de gezelligheid welkom bent ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

RefleCs

Forumguru
Inderdaad @Corné de Kluijver

Ook ik ben een van de volgers. Maar het toeval wil dat ik gisteren met de gedachte heb rondgelopen om mijzelf aan te melden om iets op te zetten.

Nadeel voor de Skodafielen uit het zuiden des lands en uiteraard onze zuiderburen uit België dat dit dan in Friesland zou zijn.

Ik zit tevens bij de Mercedes w116 club en wij hebben in het verleden eens een rondrit in Friesland georganiseerd. Dit kan natuurlijk net zo goed met een Skoda. :jaja:

Daarbij biedt Friesland voor de mensen die van ver moeten komen natuurlijk genoeg overnachtings gelegenheden. Een kennis van mij heeft bijvoorbeeld een minicamping. Zou ook een mogelijkheid kunnen zijn. Ik wil dit best onderzoeken qua rondrit en verdere activiteiten zoals bijvoorbeeld een Skoda BBQ evenement. Qua voorbereiding zou ik dan wel een voorkeur hebben voor de periode rond september. En zou ik het prettig vinden als een van mijn mede Friese Skoda rijders dit samen met mij op wil pakken.

Laat maar horen of dit wat is. Dan pak ik het op.

Zomaar een gek idee. Een meeting van noord naar zuid nederland met een aantal verzamel/bezoekplekken onderweg organiseren lijkt me ook nog wel eens wat. Beginnen bij Bourginon in Leeuwarden tussenstop in Amersfoort bij Pondealer Hoogland en eindstop in Venlo of Maastricht ofzo? haha er zullen er een paar zijn die echt van A naar B meerijden en dan onderweg wat aan en afhakers en natuurlijk op de tussenstops/meetingpoints.
 
Lijkt me een zeer leuk initiatief. Maar Friesland is wel wat ver vind ik persoonlijk. Die BBQ e.d. daarentegen zie ik wel zitten :thumbsup::thumbsup:
 

RefleCs

Forumguru
Klopt maar eindpunt is dan het zuiden van Nederland bijvoorbeeld Venlo of Breda (bij Antera bijvoorbeeld) en dan kan je prima meedraaien met de BBQ :D. Het is ook zo maar een gek idee ;).

Overigens heb je voor iets dergelijks een best organisatie commite nodig
 

Oenoud

Forumguru
Is het dan een idee om een poll te lanceren?
Om eens even de meningen te peilen.

Als er voldoende animo is dan wil ik best wat opzetten.
Overnachtingen in het Friese landschap kan ik van harte aanbevelen. ;)
Kunnen we er een leuk avondevenement aankoppelen met bier en bbq :cheers:
 

Antera

Donateur
Klopt maar eindpunt is dan het zuiden van Nederland bijvoorbeeld Venlo of Breda (bij Antera bijvoorbeeld) en dan kan je prima meedraaien met de BBQ :D. Het is ook zo maar een gek idee ;).

Overigens heb je voor iets dergelijks een best organisatie commite nodig


Mag zeker bij mij wel BBQ-en maar parkeren word lastig met al die leden :-)

Ik kan wel eens kijken of we nog eens wat op kunnen zetten vanuit de Skoda Dealer in waalwijk/den bosch of tilburg

lijkt me een van de betere plekken ook voor onze belgische deelnemers. Daarnaast hbe ik ook wel wat route's voor ogen
 

RefleCs

Forumguru
Ik kan centraal NL op me nemen hier in het Amersfoortse daar ben ik wel voor te porren. En een BYOS BBQ (Bring Your Own Stuff) is ook een optie uiteraard dan kan men zelf eventuele kosten bepalen indien nodig. Uiteraard is vlees van een echte slager nog beter.

By the way ik hoor een BBQ workshop meeting aankomen LOL
 

0ri0n88

Forumguru
Byos bbq is een optie maar kan bij belangstelling uiteraard best een leuke forumprijs realiseren enige voorwaarde voor mij is dat het op zondag zou zijn en
waar maakt niet zoveel uit.
Lijkt me erg leuk om te doen ben nog niet lang lid van dit forum maar het is echt lekker actief en heel relaxte sfeer dus een meeting bijwonen lijkt me sws top ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan