Voorjaarsmeeting 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tallguy

Forumguru
Beste leden,

De afgelopen jaren werd er altijd wel door iemand een algemene voorjaarsmeeting georganiseerd. Of die meeting vanuit de forumleiding kwam of vanuit jullie...dat maakt niet uit want iedereen is vrij om wat te organiseren.

Uiteraard heeft Antera al een meeting lopen op 4 juni in Lochem bij JD enginering, maar dat zal oa voor veel van onze Belgische leden te ver zijn om naar toe te rijden.

De voorjaarsmeeting bestond meestal ook uit een mooie route met een hapje ergens halverwege en niet te vergeten...het fotomoment waarbij alle auto's bij elkaar op de foto werden gezet.

Zijn er al leden die iets van plan zijn mbt een voorjaarsmeeting? Zo ja, laat het even weten zodat we dit topic tzt kunnen ombouwen naar het échte 'voorjaarsmeeting 2016' topic.

Voor inspiratie hier wat links naar de meetings van afgelopen jaren:

- 2015 10 jarig bestaan in Breda
- 2014 Rondrit door de Veluwe
- 2013 Gorinchem
- 2010 Utrecht
 

CDK

Forumguru
ook ik zal het volgen en hopelijk aanwezig kunnen zijn, geen actieve organisatie meer door mijzelf om gezondheidsredenen.
 

Octavia32

Forumguru
Altijd weer gezellig maar ik heb zojuist ook al een poll voorbij zien komen voor rijden richting Nürburgring ergens in maart of april 2016.

Daarna dus nog een bijeenkomst in Juni in Lochem, ik wil je goede en altijd leuke initiatieven niet ontmoedigen maar wordt het dan niet een beetje veel?

Is het misschien handiger om een leuke rit in het najaar Oktober of November te plannen dan is het een beetje verdeeld over het jaar

http://www.skodaforum.nl/forum/i/interessepeiling-rit-naar-de-nurburgring.29133/
 

CDK

Forumguru
@Octavia32, ik begrijp wat je bedoelt, er is momenteel een beetje wildgroei van mooie initiatieven, het lijkt de nieuwe trend te worden om ipv 2 grote meets in voor en najaar er nu elk kwartaal een kleine meet is, ook prima natuurlijk en wellicht nu voor elk wat wils??
 

RefleCs

Forumguru
Toch is 1 grote (minimaal) ook wel erg leuk dunkt mij. Kleinschalig is ook leuk omdat er dan meer specifieke doelen voor kunnen worden georganiseerd. Groot is meer een doel om gezellig met forumleden onder elkaar te zijn en een mooie rit te maken bijvoorbeeld.
 

peterrapid

Forumguru
Er is een gedeelte forumleden die wel meer meetings willen dan de 2 grote meetings daarom ook de kleinere mini-meets maar het is aan iedereen vrij om er wel of niet aan deel te nemen ... En ik denk niet dat dit dan ook invloed heeft op de grote meetings gezien het succes van vorig jaar in Breda.
 

RefleCs

Forumguru
Dat verwacht ik ook niet. De afgelopen jaren zijn de grote meetings een enorm succes. Maar ook de diverse meetings bij de tuners e.d. zijn ook zeker goed bezocht en absoluut waardevol. Alle initiatieven zijn zondermeer welkom! :D

Wat misschien wel ene idee is om voor de grote, door de forumorganisatie georganiseerde, meetings een vast moment in het jaar krijgen. Maar dat is een separate discussie. Ik zat te denken aan bijvoorbeeld de zoveelste zaterdag in september of iets in die geest. Dan weet iedereen voor de komende jaren hoe en wat :D
 

Cordoba

Forumguru
Grote meetings ( minimaal 1 per jaar) zijn naar mijn idee nodig, om te zorgen dat het forum ook één grote familie blijft, en niet helemaal uiteen valt, in verschillende groepjes. De prima minimeet zoals afgelopen weekend door tuner111 georganiseerd, hebben naar mijn mening een wat andere functie: meer mensen die twijfelen over het meedoen met een meeting van de sfeer laten proeven in hun eigen 'regio' (doordat een minimeet meer door mensen uit de regio bezocht wordt). Als een mini-meet bevalt, is de stap naar een grote meeting ook makkelijker, en dan heb je het voordeel dat je waarschijnlijk al mensen kent van één of meer minimeetings.

Daarnaast is de laatste jaren het karakter van de meetings wat veranderd, om het even zwart-wit te stellen: vroeger was het bijeenkomen bij dealer A en via een toerrit naar dealer B, met daarbij dan één of meer fotomomenten, Vagcom-service en nog wat 'kleine activiteiten'. De laatste jaren is dat steeds meer gegaan naar een meeting op één adres, waarbij de hele dag gevuld is met allerlei activiteiten, zoals uitdeuken-zonder-spuiten, detailing demo's, stands met spullen gerelateerd aan auto's/Skoda, rollenbank-meetings, tuning, kortingen voor allerlei zaken enz. Het voordeel van zo'n vol programma op één plaats is, dat (zeker voor mensen die van ver komen wel prettig) je tijdens de meeting niet meer hoeft te rijden, of zich wat later bij het gezelschap voegen geen probleem is, maar ook dat er eigenlijk voor bijna iedereen wel iets is, waar men voor wil komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan