Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zal erover denken, echter ben ik volgende week naar Egypte, in Juni een week Italie, 4 weken zomervakantie en in het najaar heb ik nog wat dagen staan.
Dan moeten de zolder en badkamer nog gedaan worden en en en en
Hoi Nemo en Falcon, jullie hebben een mooi programma in elkaar gesleuteld ! Complimenten. Ik zal het in de gaten houden ook al ben ik er niet bij wegens vakantie. Eigen schuld, moet ik het zelf maar organiseren !:winkie:
Complimenten voor de organisatie. Leuk programma en dan ook nog bij mijn eigen dealer in de Meern. Lijkt me erg leuk om jullie eens te ontmoeten. Ik zal er zijn mogelijk met partner. Voorafgaande de auto natuurlijk even een goede poetsbuurt geven. Tot de 8e Mei. Groetjes The Flame
Top initiatief Nemo en Falcon! Leuk dat jullie hier achter de schermen mee bezig waren. Mijn complimenten.
Ik zal kijken wat ik kan doen.. het is nog vrij ver in de tijd (heel goed, dan hebben mensen de tijd) en er gaat voor mij veel veranderen de komende tijd. Momenteel heb ik niet eens een auto!
In ieder geval vind ik het een toporganisatie effort en ik ga mijn best doen erbij te zijn!
Ja, vind ik ook. Hopelijk heb je dan al weer werk!
Ik heb nog zitten twijfelen of ik wel zou komen, want ik heb het niet zo op de dealer, maar de fijne herinnering aan de meeting van vorig jaar hielp me de drempel over.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.