Voorjaarsmeeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het goed is heb ik dan net mijn Octavia, helaas werk ik zaterdags.

Mooi initatief en dito programma, helaas moet ik afhaken.
 

Falcon

Donateur
Jammer Roel!.. kan je geen verlof krijgen?

Bothje.. ik weet het niet. Maar leuk dat jullie ook weer komen!

Iedereen staat er weer bij!
 
Jammer Roel!.. kan je geen verlof krijgen?

Ik zal erover denken, echter ben ik volgende week naar Egypte, in Juni een week Italie, 4 weken zomervakantie en in het najaar heb ik nog wat dagen staan.

Dan moeten de zolder en badkamer nog gedaan worden en en en en

Een sponsor zoeken:aangenaam:
 

Falcon

Donateur
Weet waarom ik er specifiek naar vraag, is omdat je bijna exact dezelfde opties hebt bestelt in je nieuwe auto die ik op het oog heb.

En ik ben heel benieuwt naar de RS stoelen in de facelift :)
 

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Nemo en Falcon, jullie hebben een mooi programma in elkaar gesleuteld ! Complimenten. Ik zal het in de gaten houden ook al ben ik er niet bij wegens vakantie. Eigen schuld, moet ik het zelf maar organiseren !:winkie:
 

Maarten

Forumguru
Waarom, waarom, waarom....

Waarom op de dag dat ik op vakantie naar de USA vertrek...?

Balen...:mad:

Maar ik wens uiteraard iedereen heel erg veel plezier en ben benieuwd naar de verhalen en foto's!

En natuurlijk: complimenten voor de organisatoren!
 

Tallguy

Forumguru
:ot:Tsja...als een hoop mods niet kunnen kan je ook overwegen het te verzetten :2133:

GEINTJE :cheer: Genieten jullie er maar van hoor! Nu hopen dat het een mooie droge en zonnige mei-dag wordt!
 
Complimenten voor de organisatie. Leuk programma en dan ook nog bij mijn eigen dealer in de Meern. Lijkt me erg leuk om jullie eens te ontmoeten. Ik zal er zijn mogelijk met partner. Voorafgaande de auto natuurlijk even een goede poetsbuurt geven. Tot de 8e Mei. Groetjes The Flame
 

sador

Donateur
Zoals het er nu uit ziet ben ik ook van de partij met mijn Yeti, ook mijn zoon komt mee.

Top programma!!
 

nemo

Senior Member
Leuk, een Yeti!! Ik heb jullie op de lijst gezet.

Misschien neem ik mijn neef mee, hij heeft een Fab1.
 

Gieliovd

Forumguru
Top initiatief Nemo en Falcon! Leuk dat jullie hier achter de schermen mee bezig waren. Mijn complimenten.

Ik zal kijken wat ik kan doen.. het is nog vrij ver in de tijd (heel goed, dan hebben mensen de tijd) en er gaat voor mij veel veranderen de komende tijd. Momenteel heb ik niet eens een auto!

In ieder geval vind ik het een toporganisatie effort en ik ga mijn best doen erbij te zijn!
 

Falcon

Donateur
Dank jullie wel... wij vinden het ook heel erg leuk om te doen. De lijst is weer bijgewerkt.
 

sitechris

Donateur
heb die dag wel wat in de agenda staan, ga proberen die te verschuiven. Ik laat nog even weten of dat lukt.

ps....wat is beleid van jullie als er een BMW in de stoet meerijdt? Mijn Skoda wil ik privé niet rijden (ivm bijtelling).
 

Pendragon

Forumguru
@Pendragon, gezellig dat je ook komt. Kunnen we ff bij kletsen.

Ja, vind ik ook. Hopelijk heb je dan al weer werk!
Ik heb nog zitten twijfelen of ik wel zou komen, want ik heb het niet zo op de dealer, maar de fijne herinnering aan de meeting van vorig jaar hielp me de drempel over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan