Voorjaarsmeeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

plaza

Forumguru
Zet mij ook maar op de lijst.

( wel onder voorbehoud , omdat het ook nog zou kunnen dat wij op
vakantie gaan in de meivakantie )

Top programma , Falcon en Nemo
 

nemo

Senior Member
@sitechris: ook als je niet met je skoda wilt komen, ben je welkom! Kan ik je op de lijst zetten? ;)
 

Berry

Senior Member
Ik probeer om half drie in Leusden te komen omdat ik moet werken en dat kan net want ik woon in Leusden
Kunnen we de twee witte FII naast elkaar zetten
 

Falcon

Donateur
Dan moet je nog flink wachten, want om 15:15 verwachten wij pas om in Leusden te zijn :)

Check dagprogramma ;)
 

rcFred

Senior Member
Ik meld me ook aan voor de meeting, wat een geweldig programma!
Omdat het dan vakantieperiode is, kan het wat moeilijk worden met vrijhouden van die dag op het werk, maar ik ga er gewoon om smeken.
Ik meld me maar aan voor 1 persoon en met een O2 Combi FL :)
 
D

Deleted member 1943

hey falcon en Nemo

Super geregeld van jullie (had ook niet anders verwacht haha)
:ot:Ik ga tevens ook weer proberen om meer op t forum aanwezig te zijn maar heb het soms wel eens te druk.
Ook ga ik in het vervolg meer reparaties aan de auto zelf uitvoeren. Heb gister namelijk een vraagbaak boek boek over de fabia I gehad en hier staat van bijna alle onderdelen in beschreven hoe je het moet vervangen enz.

Als ik er aan denk neem ik het wel ff mee op de meeting
 

leslee

Forumguru
had me leuk geleken om ook ff te buurten in utrecht, maar sta t hele weekend op full speed in rosmalen met de fabia.
 

Falcon

Donateur
Maak je even een 1 op 1 foto van je auto.. even uitprinten op A0 en op houten carosserie om je BMW heen bouwen... hahahahaha :D

Je staat op de lijst!
 

Kirsten

Senior Member
Ik weet niet of ik de Fabia dan nog heb, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of ik erbij ben.
 
Graag ben ik van de partij. De start is bij mij om de hoek.
Nu hoop ik wel dat ik tegen die tijd de bestelde S2 heb.

Eventueel komt mijn zoontje (6) mee, maar niet zeker.
 

Vacaro

Senior Member
Heb daar nachtdienst, maar ga zeker proberen er bij te zijn, dit is dan samen met mijn zoon(16jaar). Hoop alleen dat ik dan nog Skoda rijd, ben aant overwegen om zwaardere auto te halen. Als ik Skoda nog heb kom ik zeker, tegen 8 april heb ik zeker een besluit genomen of ik Skoda nog heb.
 

Rolle

Senior Member
Hoi Falcon en Nemo

Hulde voor het initiatief.

Noteer mij en mijn O2 ook maar weer. Het zou kunnen dat er nog een 2e persoon mee komt maar dat laat ik dan later weten.
 

Spaced

Senior Member
Hey jongens. Ik heb me hier pas net geregistreerd, maar werd al op deze meeting gewezen. Hij is practisch bij mij om de hoek, dus dat is geen excuus om niet te komen; bij deze wil ik me dus graag aanmelden met m'n nieuwe O2

Ik hoop echter wel dat ik 'm tegen die tijd al heb :tongue:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan