Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014
@nietje72 Ik heb volgens mij dezelfde als jij hebt. 2 weken geleden was er al 1 stuk gegaan. Heb toen keurig een nieuwe gekregen van Leddel. Deze ga ik ook weer terug sturen. De mijne zijn van december 2013. We zien het morgen wel.
Dan zullen we maar op tijd zijn
De dealer had al anti carjacking aangezet op mijn verzoek maar volgens mij moet er nog veel meer mogelijk zijn. We zullen zien!
Zeg. Wordt ik niet uitgenodigd voor de geheime pre-meetings??
Ik heb mijn auto de uitgebreidste behandeling gegeven bij Blinq in Apeldoorn-Zuid. Terug rijdend naar huis moest ik even een paar tegenliggers voor laten gaan wegens een geparkeerde auto op mijn weghelft. Achtereenvolgens:
@paultie de stickers heeft @Kiswum en die neemt wat hij nog heeft mee.
Edit; ik loop achter de feiten aan zie ik. Was al gezegd.....
Ondergetekende heeft alle a4-tjes met namen en de presentielijst klaar liggen.
Morgenochtend nog even geld halen en de tank volgooien en dan rond 10 uur richting Jawes.
Ben ik mooi op tijd om het mooiste plekje op te eisen
net de wagen gewassen en hem al vroegtijdig naar binnen moeten zetten voor regen en onweer. dus hoop dat hij er redelijk uitziet, want wassen in de garage is toch niet simpel, laat staan proberen streeploos te drogen!
Mijn " bijrijder" is ook sinds donderdag bezitter van een nieuwe skoda fabia combi, maar verkoos om toch gewoon mee te rijden uit schrik niet te kunnen volgen vanuit Belgie.
Poeheee, dat was een latertje, maar ja, moet er wat voor over hebben! Op naar morgen! @ertromp ik ben er morgen tussen 10.30 en 10.45 uur. Haal eerst mijn vader even op bij de Mc in Veenendaal. Lukt het dat nog om de binnenverlichting uit te zetten met de DRL achterlichten? Of moet ik iets eerder komen?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.