Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyman

Forumguru
@nietje72 Ik heb volgens mij dezelfde als jij hebt. 2 weken geleden was er al 1 stuk gegaan. Heb toen keurig een nieuwe gekregen van Leddel. Deze ga ik ook weer terug sturen. De mijne zijn van december 2013. We zien het morgen wel.

Ik heb er zin in :yeah:

henriz

Forumguru
Zeg. Wordt ik niet uitgenodigd voor de geheime pre-meetings?? :(
Ik heb mijn auto de uitgebreidste behandeling gegeven bij Blinq in Apeldoorn-Zuid. Terug rijdend naar huis moest ik even een paar tegenliggers voor laten gaan wegens een geparkeerde auto op mijn weghelft. Achtereenvolgens:
  • 1 Yeti
  • 1 Octavia
  • 2 Fabia's
WTF! We gaan morgen toch pas rijden?? :sterretjes:

Desperado

Forumguru
@paultie de stickers heeft @Kiswum en die neemt wat hij nog heeft mee.
Edit; ik loop achter de feiten aan zie ik. Was al gezegd.....
Ondergetekende heeft alle a4-tjes met namen en de presentielijst klaar liggen.
Morgenochtend nog even geld halen en de tank volgooien en dan rond 10 uur richting Jawes.
Ben ik mooi op tijd om het mooiste plekje op te eisen :D

net de wagen gewassen en hem al vroegtijdig naar binnen moeten zetten voor regen en onweer. dus hoop dat hij er redelijk uitziet, want wassen in de garage is toch niet simpel, laat staan proberen streeploos te drogen!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Mijn " bijrijder" is ook sinds donderdag bezitter van een nieuwe skoda fabia combi, maar verkoos om toch gewoon mee te rijden uit schrik niet te kunnen volgen vanuit Belgie. :D

Poeheee, dat was een latertje, maar ja, moet er wat voor over hebben! :sterretjes: Op naar morgen! @ertromp ik ben er morgen tussen 10.30 en 10.45 uur. Haal eerst mijn vader even op bij de Mc in Veenendaal. Lukt het dat nog om de binnenverlichting uit te zetten met de DRL achterlichten? Of moet ik iets eerder komen? :dankje:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 22
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan