Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014
Bij snelweg rijden wel ja, maar zodra we met de toer gaan beginnen en het heel veel 60/80 km wegen zijn en delen binnen de bebouwde kom dan is die lang niet zo zuinig meer hoor
@ertromp ik snap het. Heb ik nog even geduld. Bedankt voor de uitgebreide uitleg, de reden waarom ik niet aan vcds etc. begin, want je kunt er volgens mij best wat dingen mee stuk maken
Met VCDS kan overigens niet veel mis gaan André. Alleen met die byte 18 in 09 kan wel weer aardig wat mis gaan binnen VCDS.
Juist wel met VAS/ODIS waarmee je zaken kunt flashen naar je boordmodules en eventueel stukken software kunt overschrijven.
Ik probeer zo laagzaam mogelijk te rijden als er een skoda achter me rijdt. Als er 1 voor me rijdt, dan geef ik wat gas bij om hem/haar daarna voorbij te gaan zodat ik de sticker kan laten zien
Zo, hij staat gewassen in de garage. Ben alleen niet tevreden over het resultaat, maar ik heb geen tijd meer. Zie jullie allemaal morgen. Ik ga werken nu.
Langzaam? Ik ben hopelijk niet geflitst gisteren Eerst stukje droog rijden na het wassen (ca. 140-160 waar je 70 mag, 4 baans stukje zonder verkeer). 2e keer na het tanken kwam ik er langs en stond er een grijze CX-5 achter de pomp, witte blouse maar kon het verder niet goed zien. Niet aan gedacht om terug te gaan en te kijken. Straks maar ff de dashcam uit de auto pakken om te zien of ie er de 1e x al stond...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.