Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij snelweg rijden wel ja, maar zodra we met de toer gaan beginnen en het heel veel 60/80 km wegen zijn en delen binnen de bebouwde kom dan is die lang niet zo zuinig meer hoor ;)

Pendragon

Donateur
@ertromp ik snap het. Heb ik nog even geduld. Bedankt voor de uitgebreide uitleg, de reden waarom ik niet aan vcds etc. begin, want je kunt er volgens mij best wat dingen mee stuk maken ;)

ertromp

Forumguru
Met VCDS kan overigens niet veel mis gaan André. Alleen met die byte 18 in 09 kan wel weer aardig wat mis gaan binnen VCDS.
Juist wel met VAS/ODIS waarmee je zaken kunt flashen naar je boordmodules en eventueel stukken software kunt overschrijven.

dirkkroneman

Forumguru
120 is voor mij vaak zo langzaam mogelijk ;)
Langzaam? :tongue: Ik ben hopelijk niet geflitst gisteren :( Eerst stukje droog rijden na het wassen (ca. 140-160 waar je 70 mag, 4 baans stukje zonder verkeer). 2e keer na het tanken kwam ik er langs en stond er een grijze CX-5 achter de pomp, witte blouse maar kon het verder niet goed zien. Niet aan gedacht om terug te gaan en te kijken. Straks maar ff de dashcam uit de auto pakken om te zien of ie er de 1e x al stond...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan