Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiswum

Forumguru
@EdK, met mijn super sonische snelheden, vliegt die er snel af ;)
Plakband op de dashboard zie ik persoonlijk niet zitten, het raam is plakband proof.

MaRco2

Forumguru
Ik vergeet het steeds met parkeerbonnetjes, maar op de huidige Octavia zit zo'n clipje bij de voorruit, kan ook mooi daarvoor gebruikt worden. Kweenie hoe het met de voorgaande generaties zit?

EdK

Forumguru
@Kiswum tijdens het rijden is het raadzaam om niets op het dashboard neer te leggen.
en bij stilstand bereik je geen supersonische snelheden.
Dus tsja ken gewoon op t dashboard tijdens het parkeren en tijdens het rijden in het dashboard kastje !

Uiteraard alles als je een skoda met dashboard hebt natuurlijk........

Kiswum

Forumguru
Ik heb ook zo'n ideale houder voor bonnetjes :)
Tijdens het rijden heb ik gelukkig niets op het dashboard of hoedenplank. Zwaartekracht wordt vaak flink onderschat met lading/speelgoed/etc.

CDK

Forumguru
Tipje van mijn kant, maak het wat kleiner als A4 de helft ofzo.... nog steeds goed leesbaar maar minder zicht belemmerend én dan blijft het ook weer goed achter die Simply clever clip zitten ;)

Cordoba

Forumguru
A4 daar de helft van

tja

dat noemen wij gewoon A5 hier in België :D

Hier noemen we dat alleen A5 als de lengte van een A4 gehalveerd wordt, als een A4 in de breedte wordt gehalveerd is het echt een half A4.:tongue:
(als je een A4 overdwars pakt, en dan de lengte gelijk houdt, maar de hoogte halveert, heb je een veel kleiner stuk papier, en kun je waarschijnlijk zelfs hetzelfde letterformaat kwijt.

Joske

Forumguru
haha, typisch jij Gert :thumbsup:

ik hoop echt dat we bij de volgende ontmoeting eens tijd hebben om over wetenschap te filosoferen! Of als ik die relativiteitstheorie van Einstein nog eens in jip&janneke taal uitgelegd wil zien :D ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan