Maar blijft hij dan ook droog?zand aan binnenzijde en dan nog een 2 zakken met hydrokorrels.
En dan trekt de kast zich binnen een week weer droog.
Van trafo naar HVD en vandaar naar 2 sectiekasten met 4x185mm² Alu en vandaar uit weer onderverdeling naar veldkasten met div diameters. en uiteindelijk per woning 6mm² koperDesalniettemin mooie klus, zo klinkt t. 4*150 kabel?
YEP.Maar blijft hij dan ook droog?
Die korrels hebben immers ook het eeuwige leven niet...
Goedemiddag,
Afgelopen donderdag mijn Skoda Karoq opgehaald bij de dealer. Nu valt het mij op dat in beide voorlampen en mistlampen condens/vocht zit.
Iemand hier nog meer last van? Denk gewoon even bij de dealer langs, hopelijk niets ernstig. Fotos volgen nog.
moet je wel ventileren dan, anders word het een mooie kas voor de tomaten plantjesEn natuurlijk gaat t weer weg: als t zonnetje lekker schijnt en het is 30 graden is de condens wel weg hoor![]()
Ik had het vooral over die droogkorrels (silicagel bv.) - die zijn op zeker moment toch uitgewerkt?En mbt eeuwige leven, dat is aan een klant of hij wel of niet in onderhoud wil investeren
Daar heb ik het niet over....Ik had het vooral over die droogkorrels (silicagel bv.)