Vocht in Led koplampen

Goedemiddag,

Afgelopen donderdag mijn Skoda Karoq opgehaald bij de dealer. Nu valt het mij op dat in beide voorlampen en mistlampen condens/vocht zit.

Iemand hier nog meer last van? Denk gewoon even bij de dealer langs, hopelijk niets ernstig. Fotos volgen nog.
 

EdK

Forumguru
Ach het is een producteigenschap en anders is het een aquarium.....met of zonder een goudvis erin


Maar met deze wat vohtige dagen is het niet meer dan normaal dat je hier last van hebt, niet alleen bij LED koplampen maar ook bij halogeen lampen
Maar gewoon wat meer met de koplampen in deze tijd van het jaar rijden en dan trekt het snel genoeg weg
 
Had gisteren net hetzelfde maar was enkel na de tunnel carwash ... was bijna volledig verdwenen na ik thuis kwam. Octavia is reeds 2 jaar oud kocht hem een 3 tal weken geleden en was eerste wasbeurt.

xrEBv4bnR%yc7bxRpBSTGA.jpg
 

JeSko

Forumguru
Mijn SuperB heeft dit ook na het wassen ( met de hand, niet eens wasstraat ), maat het verdwijnt even snel weer.
 

hemi24

Forumguru
Geheel :ot:, maar voor een auto van slechts 2 jaar oud zitten er heel wat strepen en krassen op je motorkap...
 

JeSko

Forumguru
Goed opgemerkt van @hemi24 inderdaad, lijkt alsof de auto steeds fout gepoetst is geweest, of simpelweg bekrast is op de capeau.
 
@Tinus1984 Ik mag er ook aan geloven,...

De foto is na een rit van ongeveer een uur lang. Ik heb de garage een bericht gestuurd dat ik dit opgelost wil hebben. Dit is hun reactie:

De vochtplekken in de koplampen is bekend wij kunnen/mogen hier niets mee doen. Op het moment dat er druppelvorming zichtbaar is in de koplampen mogen wij pas overgaan tot reparatie.

Nou breekt toch mijn klomp hoor!

Gelukkig is het nog niet zo erg als @islandhopper

Ik heb de leesmaatschappij maar eens gevraagd wat hun ervan vinden,... ben benieuwd.

Vocht in Karoq lampen 2.jpeg Vocht in Karoq lampen.jpeg
 

Fmoon

Forumguru
@KrukasLager, ik heb dit al jaren bij de Skoda ervaren, het is niks ergs verder hoor. Er zitten ventilatie gaten in de unit, trekt gewoon weer weg.
 
@Tinus1984 Ik mag er ook aan geloven,...

De foto is na een rit van ongeveer een uur lang. Ik heb de garage een bericht gestuurd dat ik dit opgelost wil hebben. Dit is hun reactie:

De vochtplekken in de koplampen is bekend wij kunnen/mogen hier niets mee doen. Op het moment dat er druppelvorming zichtbaar is in de koplampen mogen wij pas overgaan tot reparatie.

Nou breekt toch mijn klomp hoor!

Gelukkig is het nog niet zo erg als @islandhopper

Ik heb de leesmaatschappij maar eens gevraagd wat hun ervan vinden,... ben benieuwd.

Bekijk bijlage 77153 Bekijk bijlage 77154

Beste,

Ik kreeg inderdaad ook de opmerking, zolang er geen druppels inzitten trekt dit vanzelf weg.
Een aantal dagen later bleek dan ook de condens verdwenen te zijn. Is me ook niet meer opgevallen.
 
Bovenaan Onderaan