Virtual Cockpit (kleur veranderen).

nakharry

Forumguru
Nou ben ik alleen weer benieuwd als je dit aan laat passen via VCDS of je dan ook gelijk je Sportline layout kwijt ben als je die kleurtjes toevoegt? :pieker:
 

hemi24

Forumguru
Achtergrondkleuren staan los van de ingestelde weergave-variant in VCDS.

Verbazingwekkend hoe iemand het blijkbaar toch niet snapt, terwijl je denkt dat het ondertussen wel duidelijk zou moeten zijn!

:nailbiting:
 

nakharry

Forumguru
Ik heb het zelf aangepast (OBD Eleven) in mijn Kodiaq Sportline, omdat ik het kleurverschil van de sportline ook te weinig vond tov de sfeerverlichting en navi. Het is dus inderdaad OF Sportline weergave met Carbon (en beperkte kleuren in het midden) OF standaard weergave waarbij de carbon delen vervangen worden door kleuren. Maar de combinatie bestaat niet.

De schaalverdelingen zijn ook aanpasbaar, maar ik zie niet in waarom dat beter zou zijn.
 
Dat is volgens mij niet mogelijk bij Skoda, enkel een schaalverdeling tot max 240 of 280 km/h. Tussenstappen blijven gelijk.

Ik vind eigenlijk de VC van VW veel te druk. Ben dus wel tevreden met de mogelijkheden van Skoda.
 

hemi24

Forumguru
@SonnyBBQ : je moest eens weten wat er bij Skoda allemaal mogelijk is...

standard_260_fein-jpg.149499


standard_260_grob-jpg.149500
 

Antera

Donateur
de Layout kan inderdaad wel gewijzigt worden al is het niet extreem anders, Maar de software in de teller bepaald en in de sportline is dat weer anders dan in een niet sportline. Beperkingen zijn er zeker maar alles zal aangepast moeten worden met VCDS of een soortgelijk programma. Of er ook VW software in kan en of dat dan ook kan werken in de Skoda is ene goede vraag. Maar dit gaat wat verder dan VCDS enz
 
Bovenaan Onderaan